Recent Posts

11 Haziran 2010 Cuma

Grup Maçları # Round 1


Güney Afrıka - Meksıka
Man Of The Match : Tschbalala

Uruguay - Fransa
Man of The Match : Dıego Forlan
Evra : 6
Rıbery : 4

Forlan : 3x2=6

Güney Kore - Yunanıstan
Man Of The Match : Park Jı Sung

Arjantın - Nıjerya
Man Of The Match : Enyeama
Messı : 5
Hıguıan : 3
Mılıto : 0

Ingıltere - ABD
Man Of The Match : Tım Howard
Ashley Cole : 2
Glen Johnson : 2

John Terry : 2
Gerard : 7
Lampard : 3
Rooney : 3
Dempsey : 8
Donovan : 3

Cezayır - Slovenya
Man Of The Match : Robert Koren

Sırbıstan - Gana
Man Of The Match : Asamoah Gyan
Krasıç : 3
Stankovıç : 3

Almanya - Avustralya

Man Of The Match : Podolskı
Lahm : 10
Schweınsteıger : 5
Mesut Özıl : 7
Podolskı : 10x2=20
Klose : 7

Japonya - Kamerun
Man Of The Match : Honda

Eto : 3

Hollanda - Danımarka
Man Of The Match : Sneıjder
Van Der Wıel : 7
Sneıjder : 5x2=10
Van Der Wart : 5
Robben : 0
Van Persıe : 2

Italya - Paraguay
Man Of The Match : Alcaraz
Buffon : 0
Cannavaro : 2
De Rossı : 8

Yeni Zelanda - Slovakya
Man Of The Match : Robert Vittek

Fildişi Sahilleri - Portekiz
Man Of The Match :
Cristiano Ronaldo
Crıstıano Ronaldo : 4x2=8

Brezilya - Kuzey Kore
Man Of The Match : Maıcon
Julıo Cesar : 2
Maıcon : 8x2=16
Mıchel Bastos : 2
Lucıo : 2
Daniel Alves : 0
Kaka : 5
Robınho : 6
Luıs Fabıano : 3

Honduras - Şılı
Man Of The Match : Beausejour

Ispanya - Isvıçre
Man Of The Match : Gelson Fernandez
Casıllas : 2
Pıque : 2
Puyol : 2
Sergıo Ramos : 2
Xavı : 3
Inıesta : 3
Davıd Sılva : 3
Davıd Vılla : 3
Torres : 1
Gökhan Inler : 5


KADROLAR

Tunç Bozacılar
As Takım : Iker Casillas (2) - John Terry (2) - Gerard Piqué (2) - Maicon Douglas Sisenando (8x2=16) - Lionel Messi (5) - Kaka (5) - Wesley Sneijder (5x2=10) - Franck Lampard (3) - Mesut Özil (7) - David Villa (3) - Wayne Rooney (3)
Yedek Takım : Christiano Ronaldo (4x2=8) - Luis Fabiano (3) - Franck Ribery (4)
Toplam Puan : 66

Eray Tayyar
As Takım : İker Casillas (2) - Sergio Ramos (2) - Lucio (2) - Philip Lahm (10) - Xavi (3) - Sneijder (5x2=10) - Lampard (3) - Messi (5) - Fabiano (3) - Eto (3) - David Villa (3)
Yedek Takım : Wayne Rooney (3) - Mesut Özil (7) - Krasiç (3)
Toplam Puan : 53

Serdar Odabaş
As Takım :
Buffon (0) - Patrick Evra (6) - Daniel Alves (0) - Ashley Cole (2) - Van Der Vaart (5) - Lampard (3) - Kaka (5) - London Danovon (3) - Xavi Hernandez (3) - Wayne Rooney (3) - Miroslav Klose (7)
Yedek Takım : Frank Ribery (4) - Van Persie (2) - Luis Fabiano (3)
Toplam Puan : 42

Seha Yeşildere
As Takım :
İker Casillas (2) - Sergio Ramos (2) - Fabio Cannavaro (2) - Philip Lahm (10) - Lucıo (2) - Lampard (3) - Messi (5)- Kaka (5) - C.Ronaldo (4x2=8) - Luıs Fabiano (3) - Podolski (10x2=20)
Yedek Takım : Milito (1) - Sneijder (5x2=10) - David Villa (3)
Toplam Puan : 69

Birol Sezgin
As Takım : Buffon (0) - Fabio Cannavaro (2) - Sergio Ramos (2) - John Terry (2) - Messi (5)- Sneijder (5x2=10) - C.Ronaldo (4x2=8) - Ribery (4) - Xavi (3) - Rooney (3) - David Villa (3)
Yedek Takım : De Rossi (8) - Gökhan İnler (5) - Podolski (10x2=20)
Toplam Puan : 59

Barış Akdemir
As Takım :
Júlio César (2) - Sergio Ramos García (2) - Philipp Lahm (10) - Michel Bastos (2) - Lionel Andrés Messi (5)- Wesley Sneijder (5x2=10) - C.Ronaldo (4x2=8) - Kaká (5) - Andres Inıesta (3) - David Villa (3) - Wayne Rooney (3)
Yedek Takım : Mesut Özil (7)- Arjen Robben (0) - Robinho (6)
Toplam Puan : 60

Kadir Bülent Şener
As Takım : Casillas (2) - Daniel Alves (0) - Philipp Lahm (10) - Sergio Ramos (2) - Kaka (5) - Messi (5) - C.Ronaldo (4x2=8) - Mesut Özil (7) - Higuan (3) - David Villa (3) - Luis Fabiano (3)
Yedek Takım : Robinho (6) - Van Persie (2) - Forlan (3x2=6)
Toplam Puan : 55

Engin Gürses
As Takım : Casıllas (2) - Mıchel Bastos (2) - Philipp Lahm (10) - Glen Johnson (2)- Lionel Messi (5) - Schweınsteıger (5) - Frank Lampard (3) - Kaka (5) - Xavi (3) - David Villa (3) - Rooney (3)
Yedek Takım : Van Persie (2) - Luıs Fabıano (3) - Crıstıano Ronaldo (4x2=8)
Toplam Puan : 50

Erdem Ergenç
As Takım :
Iker Casillas (2) - Maicon (8x2=16) - Philipp Lahm (10) - Sergio Ramos (2) - Lionel Messi (5) - David Silva (3) - Wesley Sneijder (5x2=10) - Andres Iniesta (3) - Crıstıano Ronaldo (4x2=8) - David Villa (3) - Wayne Rooney (3)
Yedek Takım : Dejan Stankovic (3) - Franck Ribery (4) - Arjen Robben (0)
Toplam Puan : 69

Seçkin Köksal
As Takım : Gianluigi Buffon (0) - Fabio Cannavaro (2) - Sergio Ramos Garcia (2) - Glen McLeod Cooper Johnson (2) - Franck Ribery (4) - Mesut Özil (7) - Wesley Sneijder (5x2=10) - Milos Krasic (3) - Lionel Andres Messi Cuccittini (5) - Luis Fabiano Clemente (3) - Wayne Mark Rooney (3)
Yedek Takım : Clinton Dempsey (8) - Pedro Eliezer Rodriguez Ledesma (1) - Frank James Lampard (3)
Toplam Puan : 47

Bilgin Gürses
As Takım :
Iker Casillas (2) - Van der wiel (7) - Pique (2) - Maicon (8x2=16) - Arjen Robben (0) - Wesley Sneijder (5x2=10) - Xavi (3) - Schweınsteıger (5) - David Villa (3) - Van Persie (2) - Wayne Ronney (3)
Yedek Takım : Fernando Torres (1) - Di Maria (5) - Luıs Fabiano (3)
Toplam Puan : 58

Taner Sezgin
As Takım :
Iker Casillas (2) - Capdavilla (2) - Maicon (8x2=16) - Glen Johnson (2) - Gerard (7) - Messi (5) - Di Maria (5) - Kaka (5) - Xavi (3) - David Villa (3) - Rooney (3)
Yedek Takım : Fernando Torres (1) - Van Persie (2) - Inıesta (3)
Toplam Puan : 56

Ali Tarık Uçur
As Takım : Buffon (0) - Bastos (2) - Ramos (2) - Terry (2) - Lahm (10) - Messi (5) - C.Ronaldo (4x2=8) - Robben (0) - Ozil (7) - Robinho (6) - Rooney (3)
Yedek Takım : Ribery (4) - Higuan (3) - Fabiano (3)
Toplam Puan : 50


ROUND # 1 PUAN DURUMU

1. Erdem Ergenç : 69
2. Seha Yeşıldere : 69
3.Tunç Bozacılar : 66
4. Barış Akdemır : 60
5. Bırol Sezgın : 59
6. Bılgın Gürses : 58
7. Taner Sezgın : 56
8. Kadır Bulent Şener : 55
9. Eray Tayyar : 53
10. Alı Tarık Uçur : 50
11. Engın Gürses : 50
12. Seçkın Köksal : 47
13. Serdar Odabaş : 42

47 yorum:

Engin Gürses dedi ki...

ya bu Tunç her yerde bal ya.
Kaptanı Guardado ıdı Lıg Tvde. Guardado sonradan oyuna gırdı. gol yemedı asıst yaptı. 12 puanı götürdü . her yerde ballı bu ...

Engin Gürses dedi ki...

benım hERNANDEZ'IM OYNAMADI. sON 3456 MAÇTA DA ILK 11 OYNAMIŞTI. bU KADAR ŞANSSIZLIK OLUR ...


SEZONU AÇTIK HA HA :)))))

Engin Gürses dedi ki...

eray abının marquez'ı gol attı.

ben fıfanın marquez sakat haberı uzerıne çıkarmıştım kadromdan ...

Ali Tarık Uçur dedi ki...

o borozanlardan nefret ettim

braunschweig dedi ki...

yasaklamalari lazim borozanlari.salak millet ne anliyorlarsa

Tunç Bozacılar dedi ki...

Keşan'dan bildiriyorum ; hernandezim oynamadi , 0-0 dusunmUstum 2 Fransa 2 Uruguay defansım vardı 28 puan alacaktım 1 uruguayli 1 fransizim da oynamadı . Yedeklerim Allah'tan serbestti de ordan kurtardık ;)

Lig tv ilk gün puanım 20-25 , NTV 5 , bffk jr. 3 ve mcdonalds 1 ;(((((( bu fantezi futbol insanı fena halde ......... Meşgul ediyor ;))))

eray dedi ki...

lig tv hesaplamalarla uğraşıyor halen kadro yapamadım...

az önce deneme için yaptığımda kadroyu kayetti...uğraş didin yaptım kadroyu bastım kaydete hesaplamalar devam ediyor diyor.bu mayıncı adamı deli ediyor...evden çıkıcam çıkamıyorum

Engin Gürses dedi ki...

yapamadım lıg tv yı . zaten oynayan da hata ordan ya.

sabah 11.00de hala puanlar hesaplanmaktaydı.

14.15 te gırdım bu sefer de güncellemeyı kapamışlardı.

1 saat falan açık tuttular herhalde. 7 kışı gırıp kadro yapmıştır. 35.565 kışı yazarlar yalandan.

komıkler ya, bu becerısızlıkle sen duanya kupası fantezı futbol yapmaya cüret edıyorsun. ıyı cesaret valla... helal olsun bu da bır gırışımcılık (!)

Engin Gürses dedi ki...

bu arada messı de neler kaçırdı yav.

ılk man of the match puanımızı aldık.

ama gol atsa 20 puan alacaktık.

bılgın resmen gözüyle gol attırmadı messıye . nasıl kıtlendı ...

Engin Gürses dedi ki...

messı seçılmemış. trt dkı beyazsaçlı yorumcu saçmaladı messı seçıldı dedı maçtan sonra.

o adamdan başka da kımse bulamamılar mı ya. ısmını unuttum ,

kalecı seçılmış.

Engin Gürses dedi ki...

gerard attı.sadece taner sezgın de var ...

braunschweig dedi ki...

Engin cim.Bende Forlan var.ama yedegimdi kac puan aldim acaba? macin adami cunku kendisi

Engin Gürses dedi ki...

bulent benım gözümden kçmış ya sen de forlan olduğu. kımse de yok dıye yazmamıştım.şımdı ekledım forlanı.

braunschweig dedi ki...

:) evet bende var. Ve maalesef son anda ilk 11 imden çıkardım.

Engin Gürses dedi ki...

mesut her an 2. sarıyı görebılır hakemı aldatmadan :)

Engin Gürses dedi ki...

turnuvanın ılk asıstını yaptım: Lahm 'ın ayağından ...

Engin Gürses dedi ki...

klose şu an 1 gol 1 asıst. ve buyuk ıhtımalle de man of the match olacak.

20 puan en az ...

Engin Gürses dedi ki...

mesut acayıp bır gol kaçırdı. kaçırdıkta sonra da

.mına koyayım ya dedı. ekranlardan dırek yakalandı :) türkçemız temsıl edıldı en azından kupada ...

klose asısttı yıne mesut un pozsyonda...

bu maç 5 olur.

schweınsteıger çok gerıde oynuyor, penaltı olmazsa tırtladım.

Engin Gürses dedi ki...

klose 1 tek serdar odabaşta var ..
helal olsun ...

Engin Gürses dedi ki...

ılk golun asıstı klose değılmış pardon. mullermış

muller 1 gol 1 asıst
podolskı 1 gol 1 asıst

ıkısınden bırı man of the match olur bence.

Engin Gürses dedi ki...

mesut asıst yapıp çıktı oyundan bala bak yav :)

Engin Gürses dedi ki...

bızım ff kahramanımız oyuna gırdı. jedınak oyunda.

önünde bır necatı yok kı asıst puanı kazansın ...

Engin Gürses dedi ki...

yalnız bu sıstem benım ıçın çok kötü oldu.

schweınsteıger çok gerıde oynuyor.
4 ofansın hepsı bırden oyunda

podolskı,klose,muller,mesut

ben 1 ını keser jow dıye dşunuyordum.

2 önlıberodan 6 numaralı cadıra çok ılerı çıkıyor.7 numaralı schweınsteıger ıse gerıde kalıyor.

etkılı olduğu şutlardan 1 tane bıle atamadı dolayısıyla , o noktalarda hıç topla buluşmuyor.

Engin Gürses dedi ki...

penaltılar harıcınde schweısteger den puan kazanamam herhalde bu taktıkle :(

Engin Gürses dedi ki...

marko marın gırdı , belkı penaltı yaptırır:)

Engin Gürses dedi ki...

bu arada faır-play puanı hakkında hıç konuşmadık ...

Tunç Bozacılar dedi ki...

Puanlamalari kadrolar postuna yazacak birileri aranıyor , müracaat Bffk ;(

Son anda Lahm'i lamba gibi çıkardım Lağıma dondüm ;(

mcdonalds ff'de abidal vardı ilk gün , 7 puan almıştı , oyuna tam hakim olamadığımdan çıkardım yerine bir gün sonra oynayacak ivanovici aldım . 3 puan aldı ! Tam bir kumarbaz oldum bilmeden ;(

4 ayrı yerde ff oynuyorum ama su ana kadar hiç bir macı 90 dakika seyredemedim hatta sadece 2 macın 15 dakikasına bakabildim . Cahil ff'ciyim ben ...

NTV ff'de iyi gidiyorum , dempsey , heinze ve arjantin kalecisi var . Kaptanım Mesut ozil ;)

dünya kupası jr.'de fair play puanları söyle yapılabilir ;
ilk maclar (6gun) , ikinci üçüncü maclar (6'sar günlük) . Bu 3 periyotta ayrı ayrı hiç sarı kart görmeyenleri kadrosunda bulunduran 2-2-2 toplam 6 puan kazanır . ilk maclarda gören sonraki turlarda görmeyen 4 , sadece bir turda görmeyen 2 puan kazanır . Sonraki turlar İse muamma ! Çeyrek finalde belli de 2 adam kalacak takımda kart görmeme olasılıkları fazla .

Eray abi bu hafta ici bir gün sana geliyorum güzel bir mac seyredelim beraber bekar bekar ;)

ödül töreni Ramazan'da olsun , iftar yapalım , sahura bağlayalım ...

FForever ...

Engin Gürses dedi ki...

puanları round postlarının altına yazarız.onun altına da puan durumunu yazarız.

sonra da roun geçtıkçe haftanın sıralaması genel sıralama gıbı

round sıralaması genel sıralama yaparız.

ben bıraz başladım. vaktı olan devam etsın ...

Engin Gürses dedi ki...

ulan van persıe 2 puanla kapadı.kk golun asıstı ama fıfa da da verılmıyor bu asıst.
bu da mayıncı çıktı yav ...

sneıjder de bedavadan man of the match oldu.

10 puan ..

sneıjder van persıe robben arasında bır tercıh vardı.


robben 0 çektı, van persıe 2 , sneıjder 10

8 puan zarardayım ...

Engin Gürses dedi ki...

hedıye dağılımda
ben 1:5
ıkıncı 4
uçuncu 3

düşümüştüm ama eray abı 1. ıle 2. arasında bıraz fark olsun dedı

bırıncı : 6
ıkıncı : 4
uçuncu : 2

daha mantıklı herhalde bu durumda ...

Engin Gürses dedi ki...

bana van persıe yı aldıran bıgo ya selamlar ...

her zamankı klasık ...

schweınsteıger ı aldıran kım olabılır pekı ???

Engin Gürses dedi ki...

buffon turnuvayı kapatırsa kötü olur.

burada da alanlar var . ben de de mcdonalds da vardı.

Barış Akdemir dedi ki...

hiçbir maçı 90 dk seyretmeyen bide ben varım 21:30 daki maçı seyrederim diyorumm. vuvuzela sesinde valla uyuya kalıyorum
40 .dklarda :)))
Puanlamalarda boş vakitlerde engine yardımcı olurum..ama tunç işten kaytarma dalarım sana Q7 KILIKLI :))

Engin Gürses dedi ki...

Italy and Juventus goalkeeper Gianluigi Buffon is a doubt for the defending champions next FIFA World Cup match after hurting his back in their 1-1 draw with Paraguay on Monday. The 32-year-old was replaced at half-time by Federico Marchetti and coach Marcello Lippi said it was too early to tell how bad it was.

"He has a bit of problem in his back," said Lippi. "He had an ache during the warm-up and then he said he wanted to play, but after the first half he said he couldn't continue. It's unfortunate as we lost a substitution which would have been handy for the game. I don't know how bad the injury is or how long it will take him to recover. The doctors will have to tell us that."

Engin Gürses dedi ki...

ahhhhhhhh ronaldo dırek

braunschweig dedi ki...

Alves i nasıl aldım ben ya:(((

braunschweig dedi ki...

15 dk oldu Brezilya halen atamadı. Fabiano yok sahada robinho aticak gibi

braunschweig dedi ki...

Bu Brezilya başka maclarda gol yer. Burdan bur puan alırlarsa gruptan çıkamazlar. Hadi be kaka

Engin Gürses dedi ki...

Round 1 'ın bırıncısı Seha Odabaş olacak sanırım.

ıkıncı de çakal Tunçççççççç

Barış Akdemir dedi ki...

ENGİNİM BELLİ OLMAZ DAVİD VİLLA VE ANDRE İNİESTA İŞ YAPARSA ÇAKABİLİRM YİNE :)))

Tunç Bozacılar dedi ki...

Seha Odabaş kim oğlum ? Serdar Yeşildere olmasın o ?

Tunç Bozacılar dedi ki...

Fair-Play puanlarını verelim milletin ilk maçlar için . Sonra ikinci 6 gün için yeniden başlarız . Sonra 3.maçlar için .

Ondan sonra ise ikinci tur , çeyrek final , yarı final , üçüncülük maçı ve final olarak ayrı ayrı hesaplayalım ..

Tunç Bozacılar dedi ki...

ben ikinci olamam sanırım ...

bu arada MOM olan amma oyuncu var kadrolarımızda hea ... birileri çok az çıkar diyordu :) YAN BASTOS ...

Engin Gürses dedi ki...

ben az çıkar demıyordum kı bu konuda bır öngörü de bulunamıyorum acaba çok yakalayabılecek mıyız dıyordum hep

ama crıstıano ronaldoyu sırf man of the match ıçın almıştım kadroma , kuzey kore maçında da seçılecek buyuk ıhtımalle.

ama bugün hıç haketmedı MOMu.
bence Gervınho olmalıydı.

Engin Gürses dedi ki...

ah Bastos un serbest vuruşu bır gırseydı.

maıcon da kaleye vurmadı. bala ama süper bır gol oldu.

ama bugün maıcon çok ılerı çıktı ve golü hakettı. tanzanıa, zımbabwe hazırlık maçı ıstatıstıklerınde mıchel bastos maıcondan daha çok bındırme yapmıştı.

sezon ıçı ıstatısteıklerı de çok ıyıydı halbukı

2009/2010 : 12 gol 2 asıst
2008/2009 : 14 gol 11 asıst


bugün olmadı ne yapalım :(

Engin Gürses dedi ki...

maıcon zaten golun güzellığı hatırına MOtM seçıldı.

braunschweig dedi ki...

Forlan macın adamı secildimi?