Recent Posts

17 Mart 2010 Çarşamba

İbrahimler ve Ekrem

video


3 İbrahim ve Ekrem arasındaki ilginç ve bir o kadar da garip istatistiği yazmıştım. Sezon başından beri 3 İbrahim 2 maçta aynı anda oynamışlar ve bu 2 maçın ikisinde de Ekrem gol atmıştı. Dün 3 İbrahim 3.kere beraber oynadılar. Ve ilginç istatistik yine bozulmadı aslında. Ekrem yine golünü attı, gol ofsayt gerekçesiyle verilmedi ama sonuçta gol attı. Bu konudaki ısrarıma devam ediyorum. Bu sezon bu 4 oyuncu arasında ilginç bir metafiziksel çekim var. Belli ki 3 İbrahim birden sahada olduğunda Ekrem'in çakraları açılıyor, feng-shuisi arıyor ve aurası golü koklamaya başlıyor. 3 İbrahim'i muhtemel 11lerde görüp de Ekrem'i kadrosuna almayan pişman olur, benden söylemesi ...

Eskişehirspor - Beşiktaş : 0-1
Rüştü, İbrahim Kaş, Fink, Nihat (Dk. 90+3 Necip ?), Bobo (Dk. 73 Nobre), Tello, Tabata (Dk. 46 Erhan), Ekrem, İbrahim Üzülmez, İbrahim Toraman, Uğur
Gol : Dk. 83 Ekrem (Beşiktaş)

Kayserispor - Beşiktaş : 1-2
Rüştü, İbrahim Toraman, İbrahim Kaş, Sivok, Ferrari, İbrahim Üzülmez, Fabian Ernst (Dk. 69 Necip ), Fink, Tello (Dk. 63 Holosko), Ekrem, Bobo (Dk. 89 Nihat)
Gol : Dk.30 Ekrem (Beşiktaş)

Denizlispor - Beşiktaş : 0-1
Rüştü, İbrahim Kaş, Sivok, Ferrari, İbrahim Üzülmez (Dk. 81 Necip), Ekrem, İbrahim Toraman, Fink (Dk. 81 Ernst), Tello, Holosko, Bobo
Verilmeyen Gol : Dk. 56 Ekrem (Beşiktaş)

Hepimiz Eray'ız , Güneşiz , Ayız ...

FANATİK FANTEZİ FUTBOL


SPORX FANTEZİ FUTBOL



CNN TÜRK FANTEZİ FUTBOL


Maçta yer alan her oyuncu +1 puan alır.
60 dakikadan fazla oyunda kalır ise +2 puan alır.
(+2)
Gol atan orta saha oyuncusu her gol için + 6 puan alır. (+6)
Asist yapan oyuncu her asist başına +2 puan alır. (+2)

Toplam : 10 puan

25.Hafta Tahmin Sonuçları


Gol gol gol, evet evet evet Bilgin'in defansı yine hemen golü yiyor sayın seyirciler. Dakika 1 !!!
Banker Mahmut yine birinci. Gönül gözü çok açık olan ve halısahalarda her oynadıgı takımın karşı takımına verdıgı destek baklavalarıyla tanınan Banker Mahmut yine yaptı yapacağını ve birinci oldu. Maç sonunda arabada maçları konuşurken iddaacılara verdıgı tüyolarla da dikkat çeken Banker kardeşimize tekrardan tebrikler ...

Taner ise 2 bildi, taaaaammm 2.04 katı. Kahvede çok bilmesiyle tanınır ama haftanın sonunculuğunda öne çıktı.


Banker Mahmut 8/7 (31.069 katı)

Gaziantepspor-Trabzonspor 0
Gençlerbirliği-Fenerbahçe alt
Kayserispor-Eskişehirspor 1
Antalyaspor-Sivasspor
1
İstanbul BB-Diyarbakırspor
1/0
Bursaspor-Manisaspor 1
Galatasaray-Ankaragücü
1

Denizlispor-Beşiktaş 2

Engin 8/6
Bilgin 8/6
Erdem 8/5
Barış 8/5
Seçkin 8/4
Serdar 8/4
Tibet 8/4
Eray 8/3
Bülent 8/3
Emre 8/3
Taner 8/2

Keita'nın Asist(ler)i



Fantezi Futbol Siteleri içerisindeki en ciddi alternatif olan NTV Fantezi Futbol, Keita'ya 2 asisti vermiş. Öncelikle NTV Yetkililerini tebrik ediyor ve sonralıkla bunu, 18 farklı postun yorumlarına Keita'nın asisti verilmesin diye yazan, konuyla ilgili kampanya başlatan, adeta kendini parçalayan ve davasında muvaffak olan Eray Abime ithaf ediyorum ...

Bugünkü gazetelerde çıkan Haftanın Değerlendirmelerinde de haftanın oyuncusu seçilen Keita'ya 2 asist yazılmış. Bunu da yine Eray Abime ithaf ediyorum ...


HAFTANIN PORTRESİ Milliyet
Abdul Kader Keita (G.Saray)
Hem rakip oyuncuların, hem taraftarın, hem de televizyon başında oturanların başını döndürdü. Onu yakalamak gerçekten güçtü. Akıl almaz driplingleri, müthiş asistleri, ikili mücadelelerdeki gücü dört dörtlüktü. Ankaragücü’ne tek başına diz çöktürdü...

Süper Keita ... Posta
Ankaragücü karşısında 1 gol atıp 2 asist yaparak Galatasaray'ı zafere taşıyan Abdel Kader Keita herkesi kendine hayran bıraktı.

Süt Dedim Yaa ...

Görsel by Beone


Ben geçen hafta bi b.k yedim. Ivankov Penaltı Kullanmasın Kampanyası dedim. Ivankov Penaltı Kullansın olacaktı o. Ivankov Penaltı Kullansın Kampanyası diyelim biz ona ...


... gerizekalı bir durum vardı orada, hakikaten çok kötüydü ya... motive ederdi baştan; "önümüzdeki program kartondan işte kuş yapıcaz, böcük yapıcaz, süt yapıcaz..." neyse ne işte süt... kartondan süt yapıcaz* bu biraz sert oldu, ama öyle olsa ya keşke, söz verip de yapamasa ... "önümüzdeki hafta kartondan süt yapıcaz.... .... süt dedim yaaa..." - " dedin yapıcaksın abi, çocuklar bekler valla bilmiyorum" önümüzdeki hafta geldi bak şimdi... "ben geçen hafta bi bok yedim, ona biz ev diyelim ev, ev yapalım biz onu..."

15


Eskimiş rekorların naftalin kokularıyla kilere kaldırıldığı bir haftada günlük post girme rekoru da yenilendi . İlk rekor 19 Ekim 2009 tarihinde günlük 9 post ile kırılırken , ikincisi bir hafta sonra 13 post ile geldi . 16 Mart 2009 tarihiyle yani dün itibariyle rekor update edildi , yenilendi , yıkandı ve pırıl pırıl oldu . Bir gün içinde yemeyip içmeyip 15 post giren arkadaşlarımıza teşekkür edip , ulan ne yazdınız be kardeşim demekten kendimizi alamıyoruz (demin aldım) ...

24 Eylül 2009 : 8
19 Ekim 2009 : 9
26 Ekim 2009 : 13
9 Kasım 2009 : 12
1 Aralık 2009 : 11
9 Aralık 2009 : 11
11 Aralık 2009 : 13
22 Aralık 2009 : 11
16 Mart 2009 : 15