Recent Posts

22 Ekim 2009 Perşembe

2009-2010 BFFK Buluşması # 2


Tarih : 25 Ekim Pazar
Saat : 15.00
Mekan : Recep Tayyip Erdoğan Stadı
Maç : Kasımpaşa - Denizlispor

Fantezi Futbolun en güzel taraflarından birisi ; tuttuğun takımın aldığın oyuncusunun canlı canlı istatistik yapmasıdır gözünün önünde . Sevincin ikiye katlanır , puanlar hesaplanır ve haftasonu uykuya huzurlu dalınır . Şimdi tuttuğun olmasa bile aldığın oyuncuyu canlı seyretme imkanı hasıl oldu . Elbette herkesin tuttuğu kendine ! Bana aldıklarını söyle . İki kötü takımın mücadelesi için haydi apaçilere . Cüzdanımda 4 adet Kasımpaşa kombinesi mevcut . Biri benim diğeri Eray Tayyar ağabeyimizin . Engin Gürses bu maça yetişemediği ve bir kombine de boşta olduğu için ... Hey dostlar ; 2 kişi arıyorum Kasımpaşa ya da Denizlispor takımlarından oyuncu alacak , maçı yaşayacak ve bizlerle muhabbete katılacak ! Şimdi mikrofonlarımız Diyarbakır Atatürk Stadı'nda cümlesini Eray Abinin kulaklıklarından dinleyecek , gerekirse tezahüratlara katılacak ya da ...

yılları durduracak
güneşi doğduracak
dünyamı donduracak
bir sevgi istiyorum

deli gibi sevecek
ömür boyu sürecek
gözlerimde tütecek
bir sevgi istiyorum

halimi anlayacak
derdime katlanacak
benimle ağlayacak
bir sevgi istiyorum

deli gibi sevecek
ömür boyu sürecek
gözlerimde tütecek
bir sevgi istiyorum


Çok mu şey istiyorum , bilmiyorum . Ama haberlerinizi bekliyorum . Hani olmaz ya 2 kişilik kontenjan anında doldu , unutma maç biletleri hala satışta , muhabbet gırla , bekliyoruz herkesi Tarlabaşı'na ...

2009-2010 BFFK Buluşması # 1
Kasımpaşa - Galatasaray


Not : Fotoğraf ; 1920 Kasımpaşa sokakları

13 yorum:

eray dedi ki...

bekleriz efendim... maça gelmek şart değil oturur muhabbbetimizi ederiz...

Adsız dedi ki...

TUNÇ SEN BÖYLE YAZDIĞINA GÖRE SENİN KAPTANIN MUTEMELEN MORİTZ GİBİ GELİYO BANA
SERDAR ODABAŞ

Tunç Bozacılar dedi ki...

senden de birşey kaçmıyor abi ha , helal ... allahtan diğer 2 kasımpaşalı oyuncumu bilemedin ...

Engin Gürses dedi ki...

1920 MUİNSPUYUDSNY , ZUİNL UONDHIİRZ DUC,

Engin Gürses dedi ki...

1920 KASIMPAŞAYMIŞ, NASIL ATIYORSUN YAV,

Tunç Bozacılar dedi ki...

Senin klavyene yapılacak tek şey var ; levyeli kavalye !

Barış Akdemir dedi ki...

bence kaçırmasın kimse enson maçta ben ordaydım..GS Maçında Forza Kasımpaşa...bu arada yine gelirdim ama malum büyük derbi ve maç öncesi var kızıltoprak semalarında olcam..:))

Tunç Bozacılar dedi ki...

Bizde de maç öncesi var Taksim'de apaçilerle ... Kimseden ses seda yok Eray Abi ile ikimiz gideceğiz sanırım , müsaitse de belki Gökhan teşrif eder . Kaptanı Moritz olanlara duyurulur :))))))

Engin Gürses dedi ki...

Benım Morıtz

Engin Gürses dedi ki...

bırola söyle de resmı ustten hafıf crop etsın :)

Engin Gürses dedi ki...

ulan maç bıletlerı 200 mılyon. kek mıyız lan bız ???

Tunç Bozacılar dedi ki...

Erzurumlular'a o fiyat . Sen , Adnan Polat falan ...

bartan dedi ki...

benim pazar gunu is icin yurtdisina ucmam gerekiyordu bi punduna getirip istanbul aktarmali gideyim dedim arada maca kacarim diye , mal turizm sirketi simdi aradi direkt ucus bulmuslar , normalde bulunmaz , sansima sokayim ... tam da heveslenmistim ,

size ii maclar ,