Recent Posts

15 Ekim 2009 Perşembe

Aloooooo # 6


1 Yıl Önce ...

Tarih : 05/02/2009
Konu : Eray Tayyar ve 138
Görüşme : Eray Tayyar – Tunç Bozacılar

Eray Tayyar : Kanka sana kötü bir haberim var .
Tunç Bozacılar : Hayırdır abi n'oldu ?
Eray Tayyar : Yani senin için kötü .
Tunç Bozacılar : Söyle abi meraklandırma .
Eray Tayyar : Kanka rüyamda 138 puan aldığımı gördüm . Bu hafta kesin birinci benim .
Tunç Bozacılar : Hahahahahahah ... İnşallah 138 değil 238 alırsın abi . Yeterki lütfen bomba oyuncuları kaptan yapma .
Eray Tayyar : Kaptanım belli ama diğer oyuncularım hep bomba .
Tunç Bozacılar : :)

1 Yıl Sonra ...

Tarih : 15/10/2009
Konu : Eray Tayyar ve Dejavu
Görüşme : Eray Tayyar – Tunç Bozacılar


(Eray Abiyle biraz önce 13-14 dakikalık uzun bir telefon görüşmesi yaptım . Hayattan , havadan , işten , güçten ve de herşeyden önemlisi fantezi futboldan bahsettik . Daha takım kuramadığını , işlerinin çok yoğun olduğunu , her gece 22.30'da yattığından bahsetti abimiz . Eyvallah dedim abi , kadronu kurmayı unutma yeter . Yok kanka , merak etme sen dedi ve sonra öyle bir laf etti ki ...)

Eray Tayyar : Bu hafta çok kolay kardeşim . Çok iyi puan alacağım .
Tunç Bozacılar : Vay abi ama Beşiktaş patlayabilir sonra demedi deme !
Eray Tayyar : Kimseye söyleme sana bir şey diyeceğim ...
Tunç Bozacılar : Ha abim söyle ...
Eray Tayyar : Off the record ha ; bu hafta 138'i koyuyorum .
Tunç Bozacılar : Aahahahahha ...
Eray Tayyar : Ve bunu yazarsan seni s......im .
Tunç Bozacılar
: Ahahahahahhahh ...
Eray Tayyar : Ahahahhaha ...

Not : 1 Yıl Önceki Tele Röportaj

4 yorum:

eray dedi ki...

tunç google aç traslate sözlük bul ... oraya off the record yaz bak bakalım manası ne...
dıbık

not: ben küfür etmem aq

t2 dedi ki...

aynen yazacam abi bak bunu dedim gülerken duyulmadı sanırım :)))))

Barış AKDEMİR dedi ki...

tunç öle karar vermiş bence eray abi :))) anladın sen onu ...

Barış AKDEMİR dedi ki...

tunç öle karar vermiş bence eray abi :))) anladın sen onu ...