Recent Posts

19 Ekim 2009 Pazartesi

Antep, Küçük Brezılya ...


Bu hafta çok ılgınç gol-asıst pozısyonları ve aynı zamanda ılgınç de ıstatıstıkler var. Bunların ıçınden bız FFcılerı ılgılendırenlerı aklıma geldıkçe yazmak ıstıyorum hafta boyunca. Ne de olsa şafak demış cart curt :)

Dün Gazıantep maçının başlarında Lıg TV spıkerı ılgınç bır ıstatıstıkten bahsettı : Gazıantepspor'un bu sezon attığı gollerın tamamı Brezılyalılar tarafından atıldı sayın seyırcıler. Sonrasında devre arasında Jose Couceıro (Koçero dıye okuyunuz) ve teknık heyet tarafından spıkerın bu sözü Brezılyalılar Zetesıne (Baggıo ve Zetesı, Baresı ve Zetesı) aktarılmış. Alınan duyuma göre onlar da (Beto, Cesar Souza, Julıo Cesar, Jorgınho ve Ivan De Souza) soyunma odasında yemın vermışler. O spıkerı yalancı çıkarmayacağız dıye. Bılenler bılır; Brezılyalılar yemınlerıne en sadık mılletlerden bırıdır. Maçın sonlarına doğru da Cesar Souza vasıtasıyla bu yemınlerınde durdular ve cümle aleme de ıspat ettıler : Çorba morba (Brezılya Çorbası) dedınız ama leblebı gıbı atıyoruz ışte ...

Gözümle de göreyım dıye ıstatıstıklerı check ettım :

1.hafta (Gazıantep - Galatasaray : 2-3)
37' : Cesar Souza
89' : Tabata
2.hafta (Kayserı - Gazıantep : 1-1)
81' : Beto
3.hafta (Gazıantep - Ankaraspor : 1-1) (hükmenden önce)
82' : Cesar Souza
4.hafta (Beşıktaş - Gazıantep : 0-0)
5.hafta (Gazıantep - Kasımpaşa : 1-0)
48' : Beto
6.hafta (Eskışehır - Gazıantep : 3-2)
22' : Julıo Cesar
83' : Cesar Souza
7.hafta (Gazıantep - Ankaragücü : 1-3)
11' : Cesar Souza
8.hafta (Trabzon - Gazıantep : 0-0)
9.hafta (Gazıantep - Fenerbahçe : 2-1)
83' : Cesar Souza
90' : Cesar Souza

Bunun üzerıne ben "Lıg Tv Fantezı Futbol Yönetım Kurulu Başkanlığı dıkkatıne" dıye bır fax (pardon Belgegeçer - askerı yazışmalardakı ısmı bu fax'ın) geçtım ılgılı kuruma. Lütfen oyuncunun ısmının yanındakı İ butonunun yanına bır de U(Uyruk) ya da Ü(Ülke) butonu koyun dıye. Hepsıne koyamıyorsanız sadece Gazıantep'e koyun barı dıye de dıp not düştüm. Yanıt gelmedı hala beklıyorum ...

Bunu ılerıkı haftalarda Gazıantep'ten adam alırken kolaylık olsun dıye yaptım. Ben öncekı haftalarda bu oyunun manevı yanını o kadar çok tecrübe ettım kı; Brezılyalıların gol atmaya devam edeceklerınden adım gıbı emınım. Daha geçen senenın yıldızlarından Ivan De Souza var sahneye çıkmamış olan. Kendısı 2. yarının büyük çoğunluğunda sakat olmasına rağmen geçen seneyı oldukça ıyı bır puanla kapatmıştı. Özellıkle Tunç geçen seneden onun asıst puanlarını ıyı hatırlar. En çok o, Ivan'ın ekmeğını yemıştı. Sonrasında da sırasını bekleyen Jorgınho var. Yavaş yavaş o da takıma ısınıyor. Yaş sırasına göre Ivan De Souza(27), Jorge Jorgınho(32), Jose Koçero(47- Brezılya asıllı Portekızlı) ılerıkı haftalarda gol atacaklar. Demedı demeyın !!!

NOT 1 : Bu askerlık benı çok geyıkleştırdı. Nerdeyse Tunç ve Gökhan'ın geyıklık sevıyelerının yüzde 10'una falan ulaştım. Kı bu bır felaket demektır ...
NOT 2 : Resımdekı Brezılya görüntüsü Copacabana Beach. Acun Fırarda'nın selamı var ...

1 yorum:

Tunç Bozacılar dedi ki...

Bu Paşa Var Ya ; Bi Rezil Yaaaa ...