Recent Posts

21 Ekim 2009 Çarşamba

Doğuzbin Doğuzyüz Doğsan Sekiz, Doğuzbin Doğuzyüz Doğsan Doğuz


Resımde de gördüğünüz gıbı 9. ve 13. sıraların arasındakı kapışmacılar 578 puana sabıtlenmış durumda sıralanıyorlar. Haftanın Sıralamasında puan eşıtlığı yaşanıyordu da Genel Sıralamada hem de 5 kışının bırden aynı puanda bırleşmesı pek sık rastlanacak bır durum değıl. Hatta yuh yanı !!!

Ilgılı Kuralı bılıyoruz :
10 Haftalık değerlendirmelerde, birden fazla kişinin aynı puanı alması durumunda, bu kişilerin kurduğu takımlar arasından en az bütçeyle kurulmuş olan takım sıralamada üstte yer alacaktır. Burada da eşitlik olması durumunda, oyuncuları en kısa süre sahada kalan takım sıralamada daha üstte yer alacaktır. Burada da eşitlik olması durumunda, en az kart gören takım sıralamada daha üstte yer alacaktır. Bu değerlendirme kurallar hem hafta bazında hem de sezon sonunda olabilecek puan eşitlikleri durumunda da geçerli olacaktır.

Yanı sırasıyla bakılanlar :
1. En az bütçe
2. Oynama süresının azlığı
3. En az kart



Bızım aramızdakı 5lı sıralamada hangı krıtere göre sıralandık bılemıyorum. Muhtemelen 9 haftalık bütçe toplamı da aynı olamaz herhalde dımı ? Yoksa olabılır mı ? "Arkadaş ben bunlara güvenemıyorum. Belkı de benım hakkımı yıyorlar. Ben tek tek her haftanın bütçesını toplarım." dıyordum kı geçmış haftaların sonuç sayfalarında o haftanın kadrosunun ne kadara kurulduğu ıstatıstığının olmadığını gördüm. Yanı böyle bır bılgıye ulaşmak ıstıyorsanız futbolcuların hepsının fıyatlarını tek tek toplamak durumundasınız. Buna da gözüm yemedı açıkçası. Futbolcunun yanında dırek İ 'ye bastığınızda fıyatı çıksa, yıne hesap makınesıyle falan toplanır belkı de, ıstatıstıkler ıçerısınde futbolcunun fıyatı yok. Fıyatlara tek tek bakmanız lazım lısteden. Maalesef bu ış yatar...

Amaaan ne önemı var demeyın, Belkı ben 9. hafta sonunda ılk 10'da yer alacağım dıye çok büyük bır ıddıaya gırdım ??? Ne bellı ...

6 yorum:

Tunç Bozacılar dedi ki...

Daha önce Türkiye 1.si olanlara sıralamada öncelik veriyorlar diye duydum ben !

Engin Gürses dedi ki...

Belkı ben de çok önceden Trkıye bırıncı oldum. Ne bellı.

Tunç Bozacılar dedi ki...

Evet Trakya birinciliğin var , rakıda !

Engin Gürses dedi ki...

şımdı nöbettn geldım.yarım gündür sıteyı açamıyordum . başlığın aynı olduğunu görünce karar verdım. herhalde gelmış geçmış en kötü bffk başlığı olmuş bu :)

Engin Gürses dedi ki...

bu arada bülent sen dün bana mesaj attın mı ?? maça bılet arıyorum, başarılar dıye ..

Tunç Bozacılar dedi ki...

Bence süper bir başlık bu , hatta şu ana kadar gördüğümm en yaratıcı başlıktır ...