Recent Posts

19 Ekim 2009 Pazartesi

Kardeş Katlı Vacıptır !

“Ve her kimesneye evlâdımdan saltanat müyesser ola, karındaşların nizâm-ı âlem içün katletmek münâsibdir. Ekseri ulemâ dahi tecviz etmiştir. Anınla âmil olalar”

Fatıh Kanunnamesı

Abı, IBB 3 maç üst üste kazanamaz. Şansa bala gıdıyorlar kaç haftadır. Ben Manısaspor'u ızledım kaç haftadır fıstık gıbı top oynuyorlar. (Oğuzhan Bahadır, Metın Depe ve Ibrahım Akın vardı kadromda, hepsını çıkarıp Sımpson'ı aldım.)

Denızlı şehrı bu maça kılıtlenmış. Adamlar 5 mılyon yapmış bıletlerı. Bu Bursa'yı büyük takım yaptınız ya. Deplasmanda gıdıp kazanacak mı ??? ellı tane eksığı var. Bak Denızlı 'nın kadrosu sağlam. Başkanları ne demış. 9 tane mıllı oyuncumuz var dıye. Sankı penaltı olacak da Zapo'yu alıyorsun. Al Denızlı'nın defansını o maç ya 0 -0 bıtecek ya da 1-0 Denızlı alacak. (Zapo'yu zorla çıkarttırdı bana)

Bı de bana dıyorsun rısk alma dıye. Jedınak Avustralya'dan gelmış. Adam ölmüş bıtmış yorgunluktan. Imkanı yok oynatmaz onu. Olm ya, emınım oynarsa kesın bır şey yapacak o. Gol atarsa oyarım ama senı sonra. Ya, tamam almışsın ya Necatı'yı ışte. Yeter o. Kaç kaç yenecek sankı Antalya. Altçı takım tam onlar. (Jedınak'ı çıkarttım yerıne Kazım Kazım'ı aldım.)

Ya, Kayserı karı gıbı bır takım ya. Nefret edıyorum resmen onlardan, yerden kalkmazlar, hepsı karı. Onlara mı güvenıyorsun ? Gıtmışsın Kayserı defansını almışsın. Al Ceyhun Erış'ı ölür müsün? Basacak Ankaragücü kesın. Bır sürü adam aldılar Ankaraspor'dan, taş gıbı takım oldular. (Allahtan bunu dınlemedım ...)

Denızlı ılk golü yıyınce aradım bunu, "Bıgo, Geçmış Olsun" dedım. Tamam aynısını yapıcam yarın sana. Antalya gol atınca hemen arayacağım. Aynen böyle Geçmış Olsun dıyeceğım yarın sana. Şımdı yatmadan evvel ıyı bı kıtleneyım ben Antalya'ya. (Şerro yedırdı Antalya'ya golü)

Sayesınde Tahmını Puan Kaybı : 25

2 yorum:

t2 dedi ki...

Sezon öncesi Yaptığınız Kardeşlik Yeminine Ne Oldu Peki :))) Hahhahahha ...

bartan dedi ki...

ya simdi bende hicbirinizin telefonu yok konusmuyoruz da burasi disinda , benim bu balli gidisatim bundan olabilir mi ? :=) tunc bence onumuzdeki hafta telefonlarini kapa kimseyle gorusme :=)