Recent Posts

9 Kasım 2009 Pazartesi

Bir Konuda Bilgin Olsun Bari !!!

Büyük iddaaseveri , sorumluluk sahibi , abi kontenjanından gürsesli , bir kere haftanın birincisi , site yerine mekan hep iddaa bayiii , verilen görevin yerine getirmeyicisi sevgili ve no becerikli Bilgin Gürses'in kulaklarını çınlatarak BFFK sitesinin emekçisi Barış Akdemir'e en fiyakalı selamlarımı yolluyorum .

Not : Mektubumu da yırt , yak , parçala . Yazılmamış say !

Atenşın Tutenşın
12.hft#Seçkin Köksal 6/8
11.hft#Barış Tanrıkulu 5/8
10.hft#Tunç Bozacılar 6/8
9.hft#Tibet Çetinkaya 7/8
8.hft#Seçkin Köksal 5/8
7.hft#Eray Tayyar 7/8
6.hft#Eray Tayyar 7/8
5.hft#Çağrı Vatanserver 7/8
4.hft#Seçkin Köksal 7/9
3.hft#Hasan Bünül 7/8
2.hft#Tunç Bozacılar 6/9

16 yorum:

Engin Gürses dedi ki...

Lazımlık
Beklemek,Sabırsızlanmamak lazım. Bir konuda görev verilince takipçisi olmak lazım, arkasında durmak lazım.

En önemlisi site için çok kişiye görev paylaşımı yapmak lazım. İnsanların şevklerini kırmamak lazım. şevklendirmek lazım. Herkese istidadına göre görev verip, o görevi verdikten sonra yaptırmak lazım.

eray dedi ki...

katli vaciptir

Tunç Bozacılar dedi ki...

Bundan sonra düzelir inşallah abisi ...

Engin Gürses dedi ki...

olm ben aslında sana yazdım bunları, yanlış anlaşılmış :

T2 ye ithafen :

Beklemek,Sabırsızlanmamak lazım. Bir konuda görev verilince takipçisi olmak lazım, arkasında durmak lazım.

En önemlisi site için çok kişiye görev paylaşımı yapmak lazım. İnsanların şevklerini kırmamak lazım. şevklendirmek lazım. Herkese istidadına göre görev verip, o görevi verdikten sonra yaptırmak lazım.

Engin Gürses dedi ki...

senin beklemen lazım, sabırsızlanmaman lazım. gecenin 2sinde mektubu yazıp sonra hemen ertesi gün yazmadın bak olmadı dememek lazım.

Engin Gürses dedi ki...

yoksa şu oranları ben, o öneri postunu ilk yazdığımda da hesaplayıp yanına yazar haftanın birincilerini belirlerdim.yarım saatimi alırdı en fazla. benim istediğim farklı farklı kişilerin siteyle görev dağılımı içerisinde ilgilenmesi . Ondan dolayı Bilgin yapsın diye yazdım.

Sen bekleseydin Bilgin bu akşam yazacaktı post halinde bunları ...

Tunç Bozacılar dedi ki...

1 haftadır ordaydı , yazıp halledecekti o gün o anda . Yapmadı .

Ben anladım bana yazdığını herhalde . Bilgin anlasın diye de ben yazdım , yani kızım sana söylüyorum gelinim anla artık babında ...

Başka görev ve başka sorumluluklarda görüşmek dileğiyle ...

Engin Gürses dedi ki...

gelecek görev ve sorumlulukları kendine verirsin artık ...

Tunç Bozacılar dedi ki...

Ortak paydamız budur , isteyen gelir katılır istemeyen yapmaz katılmaz . Kimseye zorla birşey yaptıramayız . Bilgin istesin siteyi bile baştan sonra yapar . Hepimiz buradayız birşey yapar kutlarız , yapmaz eleştirirz .

Bu bugün Bilgin olur başka gün Çağrı ... Alınmaca darılmaca yok . Bu şekilde heves de kaçacaksa zaten o heves yalan hevestir .

Sen de artistlik yapıp benim canımı sıkma koçero . Alırım aklını :)

Engin Gürses dedi ki...

bir görev verirsen takip edersin. ne yaptın, yaptın mı şeklinde. önce bilgin yaz deyip sonra yazmadın bak ben yazıyorum demek heves baltalamaktır.

Biz burda çok kişi bu işe katılsın diye uğraşıyoruz.

Bana ne kim yaparsa yapsın. işine gelen yapsın falan değil bu ...

Engin Gürses dedi ki...

o zaman niye bin kere yazı yazdın, mail falan attın madem arkadaşlar herkes katılsın herkes uğraşsın diye .

baştan isteyen yapar , isteyen yapmaz yazsaydın madem ...

Engin Gürses dedi ki...

Bilgin o öneri postunun altına tamam ben üstleniyorum görevi ,diye yazmış. Yapmak istemese oraya yazmazdı zaten.

Madem o mektubu yazıyorsun. bekleyeceksin yanıt vermesini . baltalamayacksın ... gidip gece onu oraya koyup öğlen niye yazmadın diye yazmayacksın ...

Engin Gürses dedi ki...

ben ona gösteriyordum nasıl yapacağını , nasıl post gireceğini hesaplayacağını bakıyorum oraya yazmışsın sen sonuçları ...

Tunç Bozacılar dedi ki...

Öncellikle bırak bu kardeş hassasiyetini .

Senin KARDEŞ KATLİ VACİPTİR postundaki espri düzeyinle aynı espri minvalinde yazdım . Yırt at mektuplarımı diye .

Tanıyorsun beni yap , et derim , yapmasa bir iki laf söyler giderim . Üzerine durmam alınacak bir durum yok hem de milletin bu kadar yazmasını katılmasını isterken buna hiç gerek yok .

Çok uzattın mevzuyu .

Ayrıca ben yazmadım oranları Barış dedi yazalım zamanım var 10 dakikada yazdı , yazalım dedim . Postu ben yazdım . He zamanım olsaydı onu da yazardım o ayrı . Sen ben yazdım say . Barış'ın suçu yok . Zaten ortada suç yok .

Herkes yazsın diyorum yazmadıklarında zorlayamıyorum , bir şey yapamıyorum , zorla kimseye yazdıramıyorum diyorum sen ne anlıyorsun ? Yazmak isteyene zaten ben birşey diyemem , yazmak ister yazar , istatistik girmek ister girer . Ayrıca Bilgin'e telefonda post girmeyi anlatmışlığım var . Koskoca çocuk . Bundan sonra yazar , istatistik girer , zamanı olursa analiz yapar . Dert edecek bir mevzu yok .

Kardeşinin hevesi üzerine bu kadar muhabbet fazla . Sen ona göstermeye devam et olmadı ben de üstlenirim yardım ederim , hiç olmadı küser , gider ben gelirim gönlünü alırım . Sorun yok !

Koçero ... Alıngan olmuşsun sen , ben senin de alırım gönlünü sıkıntı yok ...

Yeter (Yıldırım Demirören) ...

Barış Akdemir dedi ki...

valla üzüldümm :(( şimdi keşke yapmasaydım ya. hesaplamasaydım bir an önce bitsin istedim..sadece bende.. böle olmasını istemezdim engin gerçekten suçlu benim tamam.
:(( özür engin ..
t2 nin suçu yok..

Engin Gürses dedi ki...

yok abicim estağfurullah . ne suçlusu ...