Recent Posts

7 Kasım 2009 Cumartesi

Lider Konuşuyor Herkes Dinliyor


Tunç Bozacılar : Öncelikle Barış Tanrıkulu kimdir , ne iş yapar , nerede oturur , ne yer ne içer , nelerden hoşlanır ? Bize biraz kendinden bahseder misin ?

Barış Tanrıkulu : Bana bu firsati veren sayin Tunç arkadasimiza tesekkuru borc bilirim . Ben 17 Haziran 1984 de İzmir Karsiyaka'da dogdum . İlk , orta ve liseyi İzmir'de okudum , universite icin Ankara'ya geldim . Sonrada mecburen is dolayisiyla kaldim , uzun sure basket oynadim okul takimlari amator kulup falan . Çok pis futbol oynardim fakat eski basket gunlerimden kalan bir sakatlik sonucu gecen sene Kasim'da ameliyat oldum o yuzden su anda bi 10 kilo fazlam var son 1 senedir elim ayagim yuvarlak biseye degmedi cok magdurum ...

Tunç Bozacılar : 2 - 3 senedir süren oyunumuzda kimsenin tanımadığı ve tanışmadığı ilk kişisin . Bu nasıl bir duygu ve BFFK'ya katılımın nasıl gerçekleşti ?

Barış Tanrıkulu : Ben sans eseri bu siteyi bir blogda gordum , yanlis hatirlamiyorsam NoatsamisA'daydi, hayatimda ilk defa FF'a baslamistim ilk hafta da fena olmayan bir puan alinca gaza geldim Tunç'a mail attim , saolsun bi guzel bozdu beni , kusura bakma dedi biz arkadasiz gorusuyoruz falan dedi , bende naapayim tamam dedim , kismet deilmis . Sonra bi baktim profesyonelce yapiyorsunuz bu isi bi daha usteledim Tunç'u , kesin kabul etmez diyordum ki seytan mi durttu ne kabul etti . Boylece katildim araniza . İlk baslarda cok yabanci hissediyordum kendimi ama yavas yavas alisiyorum , arada laf bile atiyorum insanlara (aslinda baslarda Engin'den korkuyordum o profil fotosu walla urkutuyor insani ruyama girecek o olcak ...)

Tunç Bozacılar : Fantezi Futbola nasıl başladın , bize katılmadan evel oynuyor muydun , oynuyorsan derecelerin var mıydı ?

Barış Tanrıkulu : Aslinda yoktu , hayatimda ilk defa bu sene ilk hafta takim kurdum , futbolu takip ederdim ama izleyici olarak, bide vakti zamaninda iddaa
dan para kazanmak icin ... O zamanlar super bahis vardi guzel gunlerdi , cok sevdigim besiktasli bi arkadasim oynuyordu gecen sene bir iki topcu solemistim o da beni kirmamis almisti , tutunca bunu seneye bende oynuyayim demistim , zehiri bilmeden almisim megerse ...

Tunç Bozacılar : BFFK sitesi ile bizler hakkında görüşlerin nelerdir ?

Barış Tanrıkulu : Simdi Trt tadinda gecen bu roportaj icin kusura bakmayin , malum hala su yabanciligi ustumden atamadim , site gercekten cok profesyonel , Tunç'un da dedigi gibi FF icin onemli bir kaynak niteliginde . Ben elimden geldigince katilmaya calisiyorum , diger arkadaslar da katilirsa daha guzellesir tahminim ... Sitenin en guzel tarafi bence tatli rekabet kismi , yarismayi kazanmaktan cok bir hafta Engin'e senin defans is yapmaz demek daha zevkli bence (tabi tutarsa :=))

Tunç Bozacılar : Geçen senenin Türkiye 1.si , 5.si ve 15.sini geride bıraktın . Bununla ilgili birşeyler söylemek ister misin ?

Barış Tanrıkulu : Simdi 3. haftadan itibaren devamli Tunç , Gökhan , Çağrı ve Engin'in kadrolarina baktim . Angelov , Souza gibi topculari gordum . Allahi var Pektemek'i hayatta almazdim , demem odur ki benimki biraz sans biraz arastirma biraz da icgudu meselesi ...

Tunç Bozacılar : Bartan ; adının ve soyadının ilk hecesi bildiğim kadarıyla . Bilmediğimiz başka bir anlamı var mı ?

Barış Tanrıkulu : Liseden kalma bi lakap , bi yerden sonra annem bile seslendi yazlikta dumur oldum , cogu arkadasimin 1-2 sene sonra aaa senin adin Barış miydi dediklerini bilirim , ama adim ve soyadimdan olusmasi disinda bir anlami yok ...

Tunç Bozacılar : Neden Galatasaraylı Arda Turan'ı devamlı kaptan yaptığını öğrenebilir miyim ?

Barış Tanrıkulu : Şimdi ben Saba Tumer'de izlemistim , sempatik cocuk . İlk hafta kurdum kadromu baktim kimi yapayim kimi yapayim , dedim Arda olsun GS'da fena değil is yapar herhalde dedim . O zamanlar toyum kaptanin onemini bilmiyorum . Sonra bi baktim cocuk her hafta bisiler yapiyor , bende dedim 3 puan alana kadar kaptanim Arda , Engin'in dillendirmesi sonucu bir 3 aldi da degistirdim :=)

Tunç Bozacılar : Siteye yazı yazdığın pek söylenemez . Peki senin bahanen nedir ?

Barış Tanrıkulu : Ustte de yazdigim gibi biraz cekiniyorum , sonuc olarak yorum kisimlarina bakarsan ilk 5'e girerim ozellikle haftanin kadrolarinda , zamanla yazi isi de olacak insallah ...

Tunç Bozacılar : Bffk ve Fantezi Futbol hayatının ne kadarını kaplıyor ?

Barış Tanrıkulu :
Aslinda is durumuna gore degisiyor , siteyi dewamli takip ediyorum , hayatimin cogu bilgisayar basinda gectigi icin kesin bisey soylemem zor , yalniz kiz arkadasim biraz uyuzlaniyor h.sonu gecenin bir saati bilgisayari acip siteye bakmama onu da alistircağiz insallah :=)

Tunç Bozacılar : Kadro kurma sürecini anlatır mısın bizlere ve yararlandığın kaynakları söyler misin ?

Barış Tanrıkulu : Genelde cok kasmam kadro kurarken rahat olurum , Perşembe ogleden sonra kurar Cuma spor haberlerini takip eder sakatlara bakarim . Fiksture gore adam secerim genellikle , sene basindan beri Besiktas'tan adam almamaya dikkat ederim , gol atmaktan cok yememeye konsantre olmaya calisirim, Metin Depe'yi cok severim , her aldigimda gol atti sagolsun :=)

Tunç Bozacılar : Bu oyundaki rakiplerin hakkında ne düşünüyorsun ? Kimlerin kadrolarını beğeniyorsun ? Bu sene seni zorlayacak ve sene sonunda zirvede yer alacağını düşündüğün isimleri söyler misin ?

Barış Tanrıkulu : Serdar Odabas'tan korkuyorum , adasim olan Baris'in da tahminlerini begeniyorum . Ayrica Tunç'un 100'unden sonra biraz korktum acikcasi cunku bu farklar dusundugumden cabuk kapanabiliyor . Artik herkez rakip bence . Gonlum Çagri'yi yukarilarda gormek istiyor fakat galiba biraz bosladi FF'yi eskisi kadar goremiyoruz .

Tunç Bozacılar : Ligimizde Ankaraspor'un küme düşmesi ve Fenerbahçe ile Galatasaray dışında güçlü bir takımın yer almayışı Fantezi Futbolu etkiledi mi sence ?

Barış Tanrıkulu : Ankaraspor'un dusmesi hepimizin bildigi gibi FF'yi gayet olumsuz etkiledi fakat GS ve FB disindaki her takimin birbirini yenebilecek durumda olmasi bence FF'yi guzellestiriyor . Daha detayli tahminler yapmak gerekiyor . Bence bu sene ligimizi etkileyen en onemli etken Mustafa Denizli'dir :=)

Tunç Bozacılar : 11. hafta itibariyle zirvede olmasaydın ve son sıralarda yer alsaydın ''Zaten kaybediyorum bir de tanımadığım adamlara ödül mü vereceğim'' deyip siteyi bırakıp gider miydin ? (Aynı soru sezon sonu için de geçerlidir)

Barış Tanrıkulu : O konuda Tunç'un bana guvenmesi aslinda onore etti beni . Acikcasi ben ufak bi ihtimal oldugunu biliyordum fakat kabul edildim , ustteki bir soruda da dedigim gibi amac eglenmek tatli rekabet , butun sezon bizi mesgul edecek eglendirecek kah gulecez kah uzulcez kaybetsek de 100 tl vermek cok mu bunun icin ? Bence degil . Uzun lafin kisasi birakip gitmem zaten ole bisey yaparsam Engin ruyama girer allah korusun :=)

Tunç Bozacılar : Sezon sonunda vaad ettiğin ödüller ; Büyük Ödül : Romanya 'dan Bir Takımın ya da Romanya Milli Takımının Forması - Küçük Ödül : Karşıyaka KSK Atkısı . Ankara'da oturuyorsun , Romanya nere Karşıyaka nere ? Neden bu ödüller ?

Barış Tanrıkulu : KSK atkisi malum karsiyakali oldugum icin , Romanya da ise abim yasiyor , bahar gibi yegeni gormeye gidecegim eh elim bos donmem dedim :=)

Tunç Bozacılar : Bundan sonraki senelerde de seni BFFK içinde görebilecek miyiz ?

Barış Tanrıkulu : Bir terslik olmazsa BFFK ve TSL devam ettikce katilmayi dusunuyorum , hatta bu duruma imrenen arkadaslar var onlarla bi kardes lig kurma planimiz var seneye ...

Tunç Bozacılar : Şu an Türkiye sıralamasında 21.sin . Sezon sonu hedefin nedir ?

Barış Tanrıkulu : Acikcasi bu kadar yukarlarda olacagimi dusunmuyordum , bir ara 12.liğe kadar ciktim bi havalara girdim . Sezon sonu hedefi olarak da insallah ilk 10 diyorum ama BFFK ilk 3 benim icin yeterli olur.

Tunç Bozacılar : Bu oyunda asla almam dediğin bir oyunu var mı ?

Barış Tanrıkulu : Buyuk konusmamak lazim ama kadromu yaparken Besiktas'tan oyuncu almayi pek sevmem , hem rotasyon hemde istikrarsiz gidisin etkisi var . Ama bi oyuncu sec dersen Nihat derim , donmese daha iyiymis :=)

Tunç Bozacılar : Bu ay ya da önümüzdeki ay geçen senenin ödül törenini yapmayı düşünüyoruz . Katılmak ister misin ?

Barış Tanrıkulu : Ne yazikki onumuzdeki subata kadar isler inanilmaz yogun , sirket degisiyor proje falan ... Bahara artik bir Kasimpasa macinda agirlarsiniz beni yuzyuze de tanisiriz :=)

Tunç Bozacılar : Bana bu oyundaki kişileri tek kelime ile anlatır mısın ?

Barış Tanrıkulu : Bu soruyu kisileri yeterince tanimadigim icin cewap vermemeyi seciyorum :)

Tunç Bozacılar : Son olarak sormamı istediğin bir soru ya da söylemek istediğin bir şey var mı ?

Barış Tanrıkulu : Eywallah Tunç eline saglik . Biraz resmi oldu ama dedigim gibi yavas yavas isincaz :) Bu roportaj da guzel bir baslangic olur umarim ...

5 yorum:

callpatriot dedi ki...

abi olayın içinde 2.bir tunç mu var?yani hikayelrde geçen tunçla ropörtajı yapan tunç aynı kişi mi?

Tunç Bozacılar dedi ki...

Tunç tektir , birdir bir :)

Engin Gürses dedi ki...

Tunç Abi sezon başında katılmayacağını açıklamıştı. Tekstil sektörü yoğun olduğu için bu senelik beni affedin demişti. Seneye yine aramızda olacak...

Engin Gürses dedi ki...

Bartan, ben öcümüyüm olm :)))

eray dedi ki...

güzel röportaj ellerine sağlık...

Engin sende değiştir artık fotonu.Hiç sana benzemiyor...