Recent Posts

10 Aralık 2009 Perşembe

16.Hafta Sakatlar Cezalılar Eksikler



Trabzonspor’da Denizli maçından sonra Yattara’nın İngiltere’ye gitmesine karar verilmiş resmi bir açıklama olmasa da ilk yarının son iki maçında oynamayacak büyük ihtimal.Tayfun Cora ve Zafer Yelen önümüzdeki hafta takımla antremana başlayacak olsalarda bu iki futbolcununda ligin ilk yarısında kadroda yer alması zor gözüküyor.Tjikuzu son 10 günde takımla çalışmakta ve maç kadrosunda yer almakta ama sakatlığının nüks etmemesi sebebiyle risk edilmeyecektir.(Bence oynaması daha riskli)

Tayfun Cora toplam 550 dk oynadı 1 gol 1 asist 1 sarı kart 28 puan aldı
Tjikuzu toplam 262 dk oynadı 12 puan aldı
Yattarra toplam 81 dk oynadı 7 puan aldı
Zafer Yelen bu sezon hiç oynamadı

Gençlerbirliği'nde Sinan Ayrancı takımdan ayrı çalışmalara yeni başlamıştır.Başka sakat bulunmakatadır.

Sinan Ayrancı bu sezon hiç oynamadı

Bursaspor'da Sakatlıkları bulunan Yenal Tuncer ve Muhammet Demir antrenmana katılmadı.Bu iki futbolcu devreyi kapattı.Hüseyim Cimşir hafif sakatlığı sebebiyle düz koşu yapmış. (Bizim maçta inşallah oynar)

Yenal Tuncer toplam 329 dk oynadı 16 puan aldı
Muhammet Demirtoplam 31 dk oynadı 1 puan aldı
Hüseyim Cimşirtoplam 1150 dk oynadı 52 puan aldı

Ayrıca cezalı Ozan İpek ve postalanan Shin Rok ta ilk yarı sonuna kadar ki fantezilerimizde yer alamayacak oyuncular.

Eskişehirspor'un Doğa Kaya ile ilgili yaptığı itiraz kabul edilmiş ve cezası 3 maçtan 2 maça indirilmiştir.Sakatlıkları bulunan Mehmet Yılmaz, Ümit Karan, Serdar Özbayraktar ilk yarıyı kapatmış bulunmaktadır.Ayrıca Burak Yılmaz 'ın da sakatlığı bulunmakta ve oynaması zor gözükmektedir.El Saka ise 4 sarı kart görmüş ve cezalı durumdadır.

Burak Yılmaz toplam 1002 dk oynadı 1 gol 3 asist 3 sarı kart 56 puan aldı
Mehmet Yılmaztoplam 914 dk oynadı 4 gol 1 asist 1 sarı kart 50 puan aldı
El Saka toplam 975 dk oynadı 4 sarı kart 1 kırmızı kart 31 puan aldı
Serdar Özbayraktar toplam 169 dk oynadı 1 sarı kart 7 puan aldı

Antalyaspor 'da Volkan Altın, Fatih Ceylan , Veysel Cihanve Tita kadroda olmayacaklar.

Tita toplam 747 dk oynadı 3 asist 42 puan aldı
Veysel Cihan toplam 774 dk oynadı 33 puan aldı
Fatih Ceylan toplam 251 dk oynadı 14 puan aldı
Volkan Altın toplam 13 dk oynadı 1 puan aldı

Kayserispor'da Eren Güngör ve Toledo ilk yarı oynamayacaklar.İkinci yarı başına yetişmeleri bekleniyor.

Toleda toplam 531 dk oynadı 2 asist 48 puan
Eren Güngör bu sezon hiç oynamadı

Sivasspor'da sakat Mehmet Yıldız ne zaman düzeleceği konusunda doktorlar bile anlaşamıyor.Yannick Kamanan ise domuz gribi olması sebebiyle oynayamadığı Kasımpaşa maçından sonra bu hafta oynar mı şüpheli. İbrahim Dağaşan Cezalı.Sezer Badur Sarı Kart Cezalısı

Kamanan toplam 4 gol 1 asist 1 sarı 49 puan aldı
Mehmet Yıldız bu sezon hiç oynamadı

Manisaspor'da Ex Kaptan Sezer Öztürk kadrodışı ve afedilecek gibide gözükmüyor.Sakat bulunmamaktadır. (aksi durum yarın sabah mutlaka eklerim)

Kasımpaşaspor'da Ali Güneş'in sakatlığı sebebiyle ilk yarıyı kapatmıştır. Yekta Kurtuluş Cezalı.

Ali Güneş toplam 790 dk oynadı 2 asist 5 sarı 16 puan aldı

İBB 'de Gökhan Kaba, Tum, İbrahim Akın, Zeki Korkmaz, Marcin, Okan ve Taner en az ilk yarı kesinlikle oynamayacaklar.Galatasaray maçında sakatlanan Barbosa'nın bu hafta oynaması zor gözüküyor.

İbrahim Akın toplam 732 dk oynadı 3 gol 3 asist 4 sarı 1 kırmızı 54 puan aldı
Herve Tum toplam 1072 dk oynadı 4 gol 1 asist 2 sarı 1 kırmızı 51 puan aldı
Zeki Korkmaz toplam 745 dk oynadı 1 sarı 31 puan aldı
Marcin Kus toplam 1031 dk oynadı 1 asist 3 sarı 29 puan aldı
Okan Buruk toplam 376 dk oynadı 3 sarı 1 kırmızı 17 puan aldı
Taner Güleri bu sezon hiç oynamadı
Barbosa toplam 440 dk oynadı 1 sarı 17 puan aldı

Galatasaray'da cam adam gene sakat (aman ne süpriz) Gökhan Zan. Milan Baros şubat ayında anca oynaması bekleniyor. PFDK Mustafa Sarp'a 1 Maç ceza verdi. Linderoth bu hafta oynaması şüpheli. Sabri Sarıoğlu Antalya kafilesinde yer almadı.

Baros toplam 623 dk oynadı 5 gol 2 asist 3 sarı 47 puan aldı
Gökhan Zan toplam 720 dk oynadı 2 sarı 14 puan aldı
Mustafa Sarp toplam 1260 dk oynadı 2 gol 5 sarı 53 puan aldı
Linderoth toplam 68 dk oynadı 7 puan aldı

Gaziantepspor'da Zuritanın sakatlığı devam ediyor.

Zurita toplam 810 dk oynadı 5 sarı 28 puan aldı

Diyarbakır'da İbrahim Ege kadro dışı bırakılmıştır. Mustafa Özkanın sakatlığı devam etmektedir.
Thierry Tazemeta sarı Kart Cezalısı.

Denizlispor'da İzzet sezonu kapattı.

Fenerbahçe'de elini kolunu jiletleyen Önder Turacı sakat, Kazım Kazım cezalı.

Beşiktaş'ta Holosko, Hakan Arıkan ve Rıdvan Şimşek sakatlıkları devam etmektedir.

Ankaragücü'nde Ceyhun, Semavi kadro dışı Mehmet Çakır sakatlığı sebebiyle bu hafta oynamayacak.

Umarım işinize yarayacaktır.Eksik ve hatalar için kusura bakmayın. Çok yoğun bir günün ardından yaklaşık 4 saat süren onlarca internet sitesine girilip araştırılarak hazırlanmıştır.

35 yorum:

Barış Akdemir dedi ki...

bunlarla birlikte yan taraftaki sakatlar cezalar kısmınıda güncelleseydin keşke...:))

Tunç Bozacılar dedi ki...

eline sağlık tarık . her hafta yazdıkça güzelleşecek gelişecek ve en güzel verimli şekilde karşılığı alınacaktır . 4 saat iyi bir süre kutlarım ...

eray dedi ki...

süper çalışma kardeşim elinse sağlık...
haftada bir takım bay geçiyor malum... O takımdan bilgi vermesende olur diye düşünüyorum. zamanına yazık...

tekrar teşekkürler çalışman için...
güvenilir Beşiktaşlı bulmak bu devirde zor...

imza: fitne fücur

Engin Gürses dedi ki...

gerçekten güzel olmuş. bir de mesela biraz daha takımların ayırabilmek için takım isimlerini kırmızı ile renklendirirsen daha da güzel olur..

Engin Gürses dedi ki...

bir de etiketi ekle rmisin tarık ?

Engin Gürses dedi ki...

Koçero sen geçen hafta ermanı aldığında kamanan ın sakatlığı kesin miydi. Yoksa güncelleme kapandıktan sonra mı Kamananın domuz gribi şüphesi ortaya çıktı ???
Cevaplayınca bu mesajı silersin.telin sarjı yok arayamıyorum seni.

Tunç Bozacılar dedi ki...

ben ermanı aldığımda kamananın hafta içi grip nedeniyle antremana katılmadığı yazıyordu , katılsaydı da ermanı almak istiyordum . sonra güncelleme bittikten sonra kamanan domuz gribi olmuş haberi geldi . eray abi söyledi galiba ...

Ali Tarık Uçur dedi ki...

Kanka;

Onu dün gece unuttum yapacam ama bu sefer ilk maruz görülür umarım.

Sinyor Tayyar Abi;

Eyvallah abi senden süpriz bir forvet kokusu alıyorum:)

İmza:tucur

T2;

Tunç düzenini oturtunca daha iyi olucak diye umuyorum.Barış kardeşim biliyorum dün kaç toplantıya girdiğimi amacım sizin gibi hayatımıza neşe katan insanlara değer bir çalışma sunmaktı.

Engin;

Maalesef etiketlemeyi bilmiyorum onu söylerseniz.Onada özen gösteririm mutlaka.Bu arada burdaki bazı istatistiklerden sen en az 25 yazı çıkartırsın.Ters Manyelinde sağından atıp solundan geçersin:) (post kavgası)

Engin Gürses dedi ki...

yazının altında bu kayda yönelik etiketler yazıyor. Oraya gelip s harfine bastığın an bu kaydın ait olduğu SAKAT/CEZALI etiketi çıkar direk.Onu seçip tekrar kaydete basarsan yazı etiketlenmiş olur.

bilgin dedi ki...

güzel olmus emege saygı.kendımden bılıyorum zor ıs

Adsız dedi ki...

TARIK eline sağlık
dün akşam TUNÇ KAYACI ABDULLAH haca ile konuştu THUN ve İ.AKIN sürprizi beklenebilir diye bir yorum yapıldı...

SERDAR

Tunç Bozacılar dedi ki...

kayseri defansı alacaklara duyurulur !

eray dedi ki...

kayseri gol yerrrrrrr

Adsız dedi ki...

eray kolpa yapma 3 tane defans aldım demedin mi kayseriden

SERDAR

Adsız dedi ki...

BEN AÇIK AÇIK SÖLÜYORUM ERAY BEY 2 KAYSERİ 2 FENER
BEKİR VE R. CARLOS
TOLEDO VE ABDULLAH DURAK
SERDAR

Ali Tarık Uçur dedi ki...

bence eskişehir gol yemez

Engin Gürses dedi ki...

Ali Tarık izninle takımların isimlerini bordo olarak değiştirdim. Birazcık daha karışıklığı giderme adına zira uzun bir post bu.

Engin Gürses dedi ki...

bir de galiba sabri kafileye dahil edilmiş sanırım...

Ali Tarık Uçur dedi ki...

Valla ben sabriyi sabah ekledim.Ligtvdeki Galatasaray haberlerinde gitmediği söyleniyordu.

Eline sağlık bizde tunçla konuştuk bugün aynı şeyi güzel olmuş.Haftaya 1)trabzon yazıp alta yazacam öyle daha iyi olur diye tahmin ediyorum.

Barış Akdemir dedi ki...

tarık angelov sakat mış manisadada dixon ..

Tunç Bozacılar dedi ki...

97 puan alacağım bu hafta ilgilenenlere ve ilgililere duyurulur !

97

Ali Tarık Uçur dedi ki...

dixon ve angelov ile ilgili her hangi bir sakatlık haberi ve bilgisi yok.

Engin Gürses dedi ki...

tarık bir de sağ tarafıda güncelleyecek misin. sarı kart cezalılarını ?

Ali Tarık Uçur dedi ki...

onu akşama güncelleyebilirm ancak

Tunç Bozacılar dedi ki...

Ben derim ki KADROLAR postu gibi olsun bu SAKAT / CEZA raporu . Açsın ve yazsın Tarık , haberi duyan , bilgisi olan da eklesin girerek . Örneğin ;

Kasımpaşa
Sakatlar : Moritz , Murat E.
Cezalılar : Yekta
Kadro Dışı : Yok

Galatasaray
Sakatlar : Gökhan , Arda
Cezalılar : Keita , Kewell
Kadro Dışı : Haldun Üstünel

gibi !

Takım isimleri koyu renkte olur , sakatlar , cezalılar ve kadro dışı kelimeleri başka renk olur . Virgülle ayrılır yeni eklenen futbolcular , kadro postundaki gibi dileyen art niyet olmaksızın yeniler siteyi Tarık'ın izniyle . Herşey Tarık'ın sorumluluğunda işler , isteyen kendisi ile iletişime geçer . Ama yanıltmaca , ters manyel :) ve atmak yok beyler . Din kardeşiyiz sonuçta ...

Engin Gürses dedi ki...

bence de bu şablon iyi.t2nin yaptığı. zaruri görülen futbolcuların yanına parantez içinde italic olarak idmanı yarıda bıraktı, maç saati belli olacak, salonda çalıştı vb. gibi açıklamalar yazılabilir.

Engin Gürses dedi ki...

MAALESEF SARI KART CEZALILARI GÜNCELLENEMEDI ...

Engin Gürses dedi ki...

alı tarık sağ taraftakı sarı kart cezalıları güncellenemedığı ıçın tazemetayı kadrosuna alanlar var !!!

Ali Tarık Uçur dedi ki...

engin o ünlemin manası ne..

Ali Tarık Uçur dedi ki...

sakatlar postuna yazdığımı görüyorsun dimi!!
Cuma günü saat 16:10 da onu anca akşam güncellerin dediğimi hatırlıyorum ki bundan 3 veya 4 mesaj önce olması lazım.
kaldı ki ben buna daha çok içerlerim ki emek harcayıp uğraştığım bir konu için elimden gelenin en iyisini perşembe günü 8 saat toplantıdan çıktıktan sonra yapmaya özen gösterip,bu tarzda konuşmayı çok rahatsızlık verici bulduğumu bilmeni isterim.

Engin Gürses dedi ki...

abıcım alınganlık yapmaya gerek yok. sıtede alışılagelmış bır durum var. mıllet sağ tarafa bakıyor sarı kart cezalıları ıçın. yanı sen ışın zor kısmını yaptın ama basıt kısmını yapmadın. sakat ve cezalıları bulmak, oraya yazmanı zaten takdır ettık, kı ışın zor kısmıydı. Kolay kısmı ıse sadece o ısımlerı sağ alta da geçırmektı.O lısteyı çıkardıktan sonra sağ alta koymak 1 dakıkalık ış. Halıyle sağ altta sarı kartlara bakanlar sarı kart cezalısı olmadığını düşündüler.Ve bu yönde bır veryansın oldu aaa ben oraya bakıp da aldım şeklınde.

Engin Gürses dedi ki...

post olarak yazdın ama ınsanların bu yenı sısteme alışması zaman alacak. Bır de sakatlar bıraz daha görecelı bır kavram farklı kaynaklara göre farklılıklar gösterıp maç gunu de değışebılıyor. Sarı ve kırmızı kartlar ıse mutlak, katı, kesın. Dolayısıyla guncelllenmesı daha elzem oluyor sağ altta...

Ali Tarık Uçur dedi ki...

Rahatsız olduğum olayı ben tekrar belirteyim .Sağa bakılmasın artık post gerçek olsun demiyorum ben.Yorumlardada yazdım vaktim yok sağ tarafı yapamam anca güncellemelerden sonraya gelen cuma akşamında yapabilirim diyorum.Beni rahatsız eden bu konuşmaların geçtiği ortamda."Ali tarık neden sağ tarafa yazmadın" diye ünlemlerle sorulması,ben kurumsal bir firmada çalışıyorum ve yasışmalardaki tarzıda biliyorum.Herkes iyi niyeti ile işlemler yapıyor.Büyük ,küçük,çalışan,çalışmayan,okuyan kimse birbirine sonu birkaç ünlemli cümleler yazmamasını tavsiye ediyorum.Zira hepimizi değerli insanlarız ve azar yiyecek yaşlarımızı da çoktan geçtik.

Engin Gürses dedi ki...

alı tarık, sen ne anlamlar çıkardın o 3 ünlemden bılmıyorum ama ünlem genelde kurumsal olarak değıl ama kuramsal olarak şaşırma duygusu katar yazıya.

Sevinç, kıvanç, acı, korku, şaşma vb. duyguları anlatan, bir doğa sesini yansıtan kelime veya cümlelerin sonuna konulan noktalama işaretinin adı.

http://tr.wikipedia.org/wiki/%C3%9Cnlem_i%C5%9Fareti

senın dedıın anlamı var mı bılmıyorum ama ben onu kastetmedım.

Benımkısı şaşırmaydı. Çunku sen akşama yapacağım dedığınde ben onu güncelleme saatınden önce, akşama olarak düşündüm. Böyle düşünmem de gayet doğal zıra o kısımın güncelleme kapandıktan sonra değıştırılmesıne gerek yok kı. Orası genelde ınsanların güncelleme kapanmadan hemen önce son kez kadrolarını cezalı lıstesıyle kontrol ettıklerı yer.

Oraya bakıp sarı kart cezası olmadığını düşünen ve sonra bana 2 kışının şıkayette bulunması üzerıne de sana yazdım o mezkur postu. ama azar gıbı bır mana ıçınde değıl.

ınternet forum ortamları zaten duyguların bırebır aktarılmadığı yerler . Karşındakının vermek ıstedığının ancak yarısını alıyorsun ekran başından Bu kadar hassas olmaya gerek yok.

Engin Gürses dedi ki...

önemlı olan sıtenın doğal ışleyışınde ılerlemesı benım ıçın. ufak tefek anlaşmazlıklar vb. olabılır. Burada sonuçta 28 farklı karakterde (ve onun dışında dışardan da takıp eden ınsanlar var sıteyı) ınsan var. Hobımız çerçevesınde bır şeyler yapmaya çalışıyoruz. Ve bır sıstematığın ıçınde ışlerın yürümesı amacımız. Sen sakat-cezalı lıstesı ışını yenı üstlendığın ıçın küçük yönlendırmeler denebılır ancak yaptığımıza başka bır şey değıl ..