Recent Posts

21 Aralık 2009 Pazartesi

Ahmakukula


Ligin ilk yarısının son haftası. Lider Kayseri deplasmanların zayıf takımı Antalya ile oynuyor. Saat 18.55. Mayıncı kuruluşun ne zaman sistemi kapatacağı belli değil. Hala kaptan arıyorum takıma. Mantığın çok ötesinde bir duygusallıkla Alex, hiç içimden gelmeyen ama puan potansiyeli apaçık ortada olan Kewell ve son haftaların dublecisi gol kralı Makukula kaptan adaylarım. Makukula'dan haftalardır epey puan almışım, ama hislerim bu hafta ondan uzak dur diyor. Takıma koymasam yeri ... Öyleydi, böyleydi derken kaptan yine Makukula oluyor.

Maç başlıyor. Bilgin'in elini kalbine koyarak ettiği dualar kabul oluyor :)) Kayseri hemen yiyor golü. 3 Kayseriliden umudum kesiliyor. Geriye takımımdaki son Kayserili Makukula kalıyor. Üstelik de kaptan. Ve Makukula şov başlıyor:

1) Önce sarı kart yiyor.
2) Birçok gol fırsatını kaçırıyor sonra kendi kalesine gol atıyor.
3) Hakeme itirazdan kendini attırmaya çalışıyor olmuyor.
4) Rakibine tokat atıyor ama hakem ısrarlı bu çocuk bu hafta eksi puana düşmeyecek diyor dublelerinin hatırına.

Velhasıl bizim Ahmakukula sıfır çekiyor. Ben de kaptandan sıfır çekiyorum. Eksiye düşmemi Yunus Yıldırım engelliyor. Şimdi diyeceksiniz dubleci Makukula bu başlığı hakediyormu diye. İlk yarıdaki performansıyla elbette haketmiyor ama her maç hırçınlığı, kırmızı karta yakınlığı ve sorumsuz tavırlarıyla bu başlık tam oturuyor.

9 yorum:

Tunç Bozacılar dedi ki...

Ahmak Ukula :) Süper ...

Hasan dedi ki...

İstikrarlı yükselişimi baltaladı:)))

Barış Akdemir dedi ki...

çok güzel yazı olmuş ..ellerine sağlık hasan.. ahmak ukula :))

CHİCKENER dedi ki...

Sen hermaç gol atacakmış gibi adamı zorladık sonunda patladı. AHkumalaullaaaa

Tunç Bozacılar dedi ki...

alalunaaa ...

Engin Gürses dedi ki...

Hasan Bu başlığı gördükten sonra senin Gökhan Tavukçu'nun izinden gidiyor olduğuna kanaat getirdim :) Tebrikler ...

Engin Gürses dedi ki...

yazıyı da noktalama işaretleri, paragraf boşlukları, boldlar falan biraz değiştirdim. Ama böyle güzel oldu be :)

Hasan dedi ki...

:))) tşk ediyorum..

Hasan dedi ki...

Evt abi böyle daha güzel olmuş,bundan sonraki yazılarımda bu detaylara dikkat edicem :))