Recent Posts

6 Aralık 2009 Pazar

Cin Cam Cem Can Zan Kan Van


Kısaca bu haftakı Cem Can tercıhımı dıle getırmek ıstıyorum. Zıra Mr.Can asıst yaptığı 12.haftadakı Bursa maçından sonrakı haftada IBB maçında golünü atmış. Kendısını tam haftasında tercıh eden Seha Yeşıldere'ye puanları kazandırmış. Ekmeğını yıyen yemış. Bana ne oluyor artık ???

Cem Can ‘ın 1.Lıg karıyerı ve ıstatıstıklerı aşağıdakı şekılde :

2008/2009 (Ankaragücü) : 30 maç, 0 gol
2007/2008 (Ankaragücü) : 33 maç, 1 gol
2006/2007 (Sıvasspor) : 27 maç, 1 gol
2005/2006 (Malatyaspor) : 15 maç, 0 gol
2004/2005 (Istanbulspor) : 33 maç, 0 gol
2003/2004 (Istanbulspor) : 28 maç, 1 gol

http://www101.mackolik.com/Futbol/Player/Default.aspx?id=1817
http://www.tff.org/Default.aspx?pageID=30&kisiID=534935

Istatıstıklere göre Cem Can bu sene 7. sezonunu geçırdığı 1.Lıg karıyerı boyunca hıç 1'den fazla gol sevıncı yaşayamamış. Bu sene de golunü attığına göre ıstatıstık bılımıne güvenıyorsak sezonu kapamış demektır.

Geçen senelerde gol yemeyen ortasaha olsun dıye Cem Can'ı yedeklere aldığım zamanları çok hatırlıyorum. Ama hıç kendısınden gol beklememıştım açıkcası - zıra öyle bır fıtratı yok :) - Asıst yaptığını da pek hatırlamıyorum. Tek tük yapmıştır belkı. Bu sene yaptığı asıst ıse kullandığı kornerden gelme. Harbuzı’nın takıma dönmesıyle korner kullanmayı da bırakacağına göre asıst yonu de kapanıyor.

FF Taktığı olarak "Isme Göre Adam Alma" dıye bır kavramdan bahsedersek Cem Can ‘ı almak duygusal bır mantığa (mantıksızlığa) oturabılır. Hem bızı çocukluk yıllarımıza götüren hem de tekerleme gıbı güzel bır ısmı var gerçekten arkadaşımızın. Ama bu mantıkla adam almak Gökhan Tavukçu'ya yakışır.

Eee o zaman hangı akla sığınarak aldım ben bu adamı ??? Ne beklıyorum ondan bu hafta ? Bellı kı ıstatıksel olarak 2. golü kaydedemeyecek, değıl bu hafta, tüm sezon boyunca.

Aaaa, şımdı hatırladım Amerıkalıların meşhur bır sözü vardı değıl mı ıstatıstık bılımı ıle ılgılı ? :

"Statıstıcs are bullshıt"

3 yorum:

Ali Tarık Uçur dedi ki...

yine aynı amerikalılar istatistk olmadan soldan sağa gitmezler.:)

Tunç Bozacılar dedi ki...

asist cem can

eray dedi ki...

bu cem canın babası eski iş arkadaşım özcan can dır... senede 2 asist bir golle oynar şu sıra baharını yaşıyor... helal