Recent Posts

23 Aralık 2009 Çarşamba

Günc'elleyelim Kendimizi ...


Önce Halit Başbuğ sonra Sencer Zora ve finalde Murathan Koçak . Bu çekişmeli sezonun en zayıf halkaları oldular . Gönül isterdi ki 100'lere ulaşalım (Lan Gönül siter miydin harbi?) , kalabalıklaşalım , oynadıkça coşalım , fantezi futbol yüreklere , akıllara kazınsın , kimse bu müthiş zevkten mahrum kalmasın ... Ama olmuyor . 3 kişi ile yolları ayıran BFFK ; 25 kişi ile yoluna devam etmektedir . Bir problem yok gibi görünse de geçen hafta Seha Yeşildere abimiz sanırım meşguldu ve ilk uyarısını almış bulundu . Kaldı 17 hafta , kadrolarınızı kurmaya devam edin . Sabredin siz , söz veriyorum Haziran'dan itibaren kadro kurmanıza , güncellemenize veya futbolcu seçmenize gerek kalmayacak . Taa ki Ağustos'a kadar ara vereceğiz , sonra yine Aralık , Ocak , Haziran ... falan filan ...

Kadrosunu Kurmayanlar

17. Hafta # Seha Yeşildere

Kadrosunu Kurmadığı İçin İhraç Edilenler

Halit Başbuğ
Sencer Zora
Murathan Koçak


Kadrosunu Kurmayı Hiç Unutmayanlar

Seviyorum Sizi ...

2 yorum:

Engin Gürses dedi ki...

Kadrosunu Kur-utanlar
Bilgin Gürses

t2 dedi ki...

Kadrosunu Kur-calayanlar
Gökhan Tavukçu
Seçkin Köksal