Recent Posts

11 Aralık 2009 Cuma

Kadrolarımızda Görmek İstemediğimiz Manzaralar


Lig Tv hataları , unutkanlıkları ve özellikle ayrımcılıkları ile bu sene iyiden iyiye abarttı . Kendisine Mayıncı Kuruluş dedik , isim verdik sağolsun bizi hiç utandırmadı . Devamlı gözüme çarpıyordu , elim devamlı bu post için kaşınıyordu ve aklım karışıyordu her Moritz'i alışımda veya Simpson'a kadromda yer verişimde ! Bahsetmiştim hani aylar önce ayrıntı dünyamı , arıza yapımı ve renk uyumu ile mevkisel zorlamalarımı . Benim gibi bazı ufak tefek sorunları olanlar için bir intihar sebebi Lig Tv'nin formasız cıbıldak herifleri !

Kadromuza aldığımız her futbolcunun takımının renklerini taşıdığı bir forması mevcuttur ama bu bahsettiğim şey sanırım Kasımpaşa ve Manisa için geçerli değil . Zira yetkili arkadaşlar bu takımların ne renk forma giydiklerini bilmiyor olmalılar . Yoksa 16 haftadır niye çıplak X işaretini koysunlar Yekta'nın , Cenk'in vücuduna ? Yoksa niye berbat ötesi tasarımlarını bu zamana kadar unutsunlar Isaac'in ve İlker'in nazarında ? Mükemmellik ve şeytan ayrıntıda gizlidir söylemi ile bizim referans sitemizin uzaktan yakından alakası yok . Şu resme bakın bu ne be ? Bu ne ? Biraz renk katsın diye Ankarasporlu oyunculardan da araya serpiştirdim ... Lan bu Ankaraspor nerede peki ? Hangi ligde mücadele ediyor , kaç hafta önce düştü hala futbolcular ve takım nasıl burada yer alıyor ? Ulan Lig Tv sen gerçekten çok kötü bir sitesin , kurşunlara gelesin ...

Not : Üstteki resime bak , o bile güncellenmemiş . Kaleci topu kurtarıyor adamın ayağı hala geride . Tüh senin futboluna be ! ...

2 yorum:

Engin Gürses dedi ki...

olm ben bu postu " Bunların Forması Kutsal Değıl mı ? " başlığıyal düşünmüştüm kaç haftadır ama erteledım hep postu. Çakal benden önce davranmış.

lan Bılgın yoksa sen ?????????

t2 dedi ki...

evet bildin , ben bilginim ... bilgin nalga !