Recent Posts

9 Aralık 2009 Çarşamba

Vay Anasını Sayın Seyirciler !


Lig Tv İstatistikler bölümünde aralarında BFFK'nın da bulunduğu En İyi Ligler sayfası var . Bu sayfada şu an birinci sırada GENÇLİGİ isimli 6 kişiden oluşan bir takım bulunuyor . Bir tıklayayım dedim bakalım tanıdık birilerine rastlayacak mıyım ! Ne göreyim şaşırdım kaldım ...

GENÇLİGİ Ligi'nin En İyi Teknik Direktörleri
1 FC ŞIRNAKSPOR erdem ergenç
2 fenerbahçemspor barış akdemir
3 SARIGÖLLÜ SERDAR ODABAŞ
4 ALTERNATİF ebru tayyar
5 Ters Manyel Tunç Bozacılar
6 FREEZONE34 eray tayyar

Bunlar bizim çocuklar değil mi allahaşkına ? Ne işleri var başka bir takımla başka bir lig adı altında buralarda ? Ayıp vallahi ayıp . Acaba dedim başka birileri de var mıdır BFFK'nın kanatları altından su yürütenler babında , bir de ne göreyim şimdi de 10. sırada yer alan ALKOLİG karşınızda . Tövbe tövbe ...

ALKOLİG Ligi'nin En İyi Teknik Direktörleri
1 FC ŞIRNAKSPOR erdem ergenç
2 fenerbahçemspor barış akdemir
3 Seckin United Seçkin Köksal
4 Ters Manyel Tunç Bozacılar
5 Sea United Seha Yeşil
6 PATRON şükrü üçüncü
7 welswizard fc eser akalın
8 biginho Bilgin Gürses
9 fc önem onem neidik
10 FREEZONE34 eray tayyar
11 Düğüncü Alpaslan Bozacılar
12 dk akşehirspor ali tarık ucur
13 erharman hakan erharman

Vallahi bunlar arsız , utanmaz , vatan haini , ırz düşmanı , BFFK satanı ! Ne oluyor beyler hayrola ? Ülke içinde ülke mi kuruyorsunuz ? Özerk bir yapıya kavuşup bizden toprak mı istiyorsunuz ? Yapmayın bu yol doğru yol değil . Etmeyin yazık edersiniz . Kendinize geliniz ve BFFK'dan sapmayınız , sapıtmayınız ... Cık cık cık ...

5 yorum:

Engin Gürses dedi ki...

Derin devlet, Ergenekon, Cunta hep böyel masum sebeplerle başlamıştı ...

Engin Gürses dedi ki...

Ben de bingolmadrid cankesenspor AdanaReisSpor kayserinal pearl jam 'i arayacağım. Beraber bir lig kuracağım bu hafta ...

Barış Akdemir dedi ki...

açılım istiyoruz :))

kuzen larry dedi ki...

Ben de turanlar ligimizi 3. sıraya iten bu hormonlu oluşumu esefle kınıyorum. :)

pearl jam

eray dedi ki...

hanım beni zaten geçtide bu haftada tunçu geçti... fantezi futbol hakkında kitap yazıp bizlere verecekmiş...

imza: devrik eray