Recent Posts

26 Ocak 2010 Salı

Kardan Çıkan Balık


Bir haftayı daha devirdik Fantezi Futbolda bu haftaya damgasını herkesin bildiği gibi kötü hava koşulları damgasını vurdu. Bu kadar kötü hava koşullarında yüksek puan alan bir balık çıkar mı ? dedik acaba kısır geçen haftada post resminde görüldüğü gibi karlar içinden çıkan büyük balık Mustafa Sarp = 10 Puan

BFFK ailesinden sadece Seha Yeşildere kadrosuna almış bu kişiyi kendisini tebrik ediyor, Haftanın Balıkçısı seçiyoruz.

Haftanın 2. Kaçan büyük balığı ise ... Erman Kılıç=8 Puan valla golünü kılıç balığı gibi attı ama kimseye yaranamadı BFFK ailesinde evet bu hafta balığımız sahalarımızın donması sebebiyle az oldu. Bi daha böle bir hafta istemiyoruz..

Haftaya sahalarımızda balıklarımızın çoğalması dileğiyle kalın sağlıcakla ...
Cumartesi hava 10 derecenin üzerinde olucak içimiz ısınsın goller asistler bol olsun :))

6 yorum:

Tunç Bozacılar dedi ki...

Belki Diyarbakır defansı olabilir ekstradan .

Barış Akdemir dedi ki...

Olabilirde öle defans gol yemeyen çok hafta olmuştu yazmadık diye düşünmedim ben kendime göre kural koydum artık 7 puan'lı kaçan balıkları yazmıycam. Bilgin olsun..

Tunç Bozacılar dedi ki...

7 PUANLILAR YAZILIR , YAZILMALIDIR . ÖNCELİKLE 7 PUAN GERÇEKTEN ÇOK İYİ BİR PUANDIR , HER TÜRLÜ MEVKİDE HEM DE ... 7 X 11 = 77 İLK ONBİR PUANI + 21/2 = 11 YEDEKLER PUANI + 2 TRANSFER PUANI = 90 PUAN ORTALAMA İLE OYNAYAN KAÇ KİŞİYİZ Kİ BURADA ?

BURADA ÖNEMLİ OLAN KISTAS KAÇ PUAN ALMASINDAN ÇOK GENELLİKLE TERCİH EDİLMEYEN BİRİSİ OLMASI . MESELA 5 PUANLI VEDERSON BİLE YAZILIRDI EĞER DOS SANTOS 7 DEĞİL DE BİLİCA VE LUGANO GİBİ 1-2 PUAN ALSAYDI . ÖRNEĞİN BEKİR İRTEGÜN HAFTANIN EN ÖNEMLİ KAÇAN BALIKLARINDAN BİRİDİR . SADECE GÖKHAN TAVUKÇU ALDI , KAÇAN BALIK KAVRAMININ TAM ORTASINA GÖZ KIRPTI ...

ELBETTE 7 VE ÜSTÜ PUANLARIN DAHA ÖNEMİ VAR AMA BU KISIR HAFTADA , HERKESİN 7 PUAN ALDIĞI BİR ORTAMDA KAÇAN BALIK DEYİNCE ERMAN KILIÇ , MUSTAFA SARP VE BEKİR İRTEGÜN FARK YARATMIŞTIR . KAÇ PUAN ALDIĞINDAN ÇOK BİZİM BUNLARI ALIP ALMAMIZ ÖNEMLİ ...

Barış Akdemir dedi ki...

Tamam len haklısın zaten ben bffk ailesindeki kişilerin kadrolara bakarak yapıyorum ama tabiki bekir antipatim onu atlamama sebeb gösterdi.. 7 puanlar kaçan balıksa yazılır bundan soraki haftalarda ....
Ömrümü YEDİn Tunç Benim :)))

eray dedi ki...

ben bu yüzden balık sevmiyorum zaten işte

Tunç Bozacılar dedi ki...

:)