Recent Posts

11 Şubat 2010 Perşembe

La Fish Quanti (Birçok Balık)


20. haftayıda geride bıraktık. Turkcell Süper Ligde bu hafta balık cennetindeydik. Bu haftanın en büyük kaçan balıkları :
1. Sivassporun başarılı ortasaha oyuncu Erman Kılıç 9 Puan (Tunç dizlerini dövme senin adamın ama kaçırdın bu hafta :) )
2. Beşiktaşın virtüözü ve mıknatıs gibi topu ayağına yapıştıran oyuncu Yusuf Şimşek 9 Puan
3.
Ligimizin istikrarlı oyuncularından biri oynamadığı takım kaldımı acaba Kasımpaşalı Eli Maşalı Kel Murat Erdoğan 9 Puan
4. Golcülüğü bana göre tartışılmaz forveti olmayan takımın istenmeyen adamı o es es ki ki es ki es Karannn Ümitt 9 Puan
5. Yıllanmış şarap eskiler papaz futbolcu derler benim elim onu yazmaya hiç gitmedi bu hafta ama yapacak bişey Ayman Abdelaziz 8 Puan
6. Hırslı,bitmeyen enerjisi bazen kontrolsüz girişleri ile Şenol Güneş ile güneş gibi doğan Serkan Balcı 8 Puan
7. Bu sene sanssız başladı onun için ama yılmadı çalıştı ve haftanın skora katkısı ve beşiktaşın galibiyetindeki mimarlarından biri Holoşkoo 8 Puan
8. 8.sıra valla denk geldi ona burdada 8 milyon €uronun hakkını vermeye başladı heralde Tabata 8 Puan
9. Muhsin Ertuğral Hoca bulmuş getirmiş yine afrikadan bir cevher daha bu Keita başka Sivassporlu Keita 8 Puan
10. Bu haftaya Kaçan oyuncuları çıkararak sivasspor damgayı vurdu. Türk Futbolu bir yıldız daha kazanır işallah Genç Yetenek Cihan Yılmaz 8 Puan

Gelelim Bu Haftanın en balıkçı BFFK oyuncusuna.. Kadir Bülent Şener Hem Murat Erdoğan hem de Erman Kılıç'ı alarak haftanın balıkçısı oldu kendisini tebrik ediyor ve başarısının devamını bekliyor... İSTANBUL'a bekliyoruz... Kendisini ...

Haftaya görüşmek üzere Rastgele ...

6 yorum:

t2 dedi ki...

İlk defa bir postta fark yaratmışsın Barış , tebrikler. Çok güzel olmuş .

Ancak içerik ne kadar güzel ise biçim o kadar kötü yine de :)))

Lan oğlum sende harbi estetik yok :)))

Barış AKDEMİR dedi ki...

gayet estetik olumm alla alla herkese göre estetik değişir dimi kimisi kalkık burun sever kimisi sevmez.. :)))))))

Engin Gürses dedi ki...

sen de emre ocakoğlu gibi caps lock olayına takmışsın barış ...

Barış AKDEMİR dedi ki...

vardır bazı takıntılarımm :)))

t2 dedi ki...

senin burnun kalkmış :)

Barış AKDEMİR dedi ki...

benim sadece bi felsefem var tunccumm :))) Ekinler Baş Vermeden Kör Buzağı Topallamaz.. kardeşim :)))