Recent Posts

26 Şubat 2010 Cuma

Sıkıysa Kaydet Tuşuna Basın(!)


Geçen hafta yaşadığımız sansasyonel olaydan sonra saatlerimiz 19.00'u biraz geçerken kaydet tuşuna basmadan önce bir kez daha düşünün. Sonu ne olur kim bilir. Hadi durmayın kaydet tuşuna basın! BASIN BASIN...

8 yorum:

braunschweig dedi ki...

kadroyu yapamadim sagolsun surekli tiklamalardan sonra 1 dk gecikmeli kadromu almadi bu hafta kadromu bu sekilde yapamamis oldum .olan bana oldu iste .benim kadromun esas alinmasini istiyorum bu da oy birligine sunulsun lutfen kadromu yaziyorum benim zaten lig tv birincisi olma sansim yok bu kadromun esas alinmasini rica ediyorum sonucta benim almanya dan katildigimi saat farkinin farkli oldugunun dikkate alinmasini sayin bffk uyelerinden rica ediyorum hemen tikliyorum kadromu size ivankov-- omer erdogan santos muhammet hanifi--kaptan alex ,keita, volkan sen, simpson- vittek turgay makukula yedekler mehmet nas rothen cesar souza
lutfen dikkate alin kadromu dakikalalr kaybettigim maili attigim saatdende belli .

braunschweig dedi ki...

kadroyu yapamadim sagolsun surekli tiklamalardan sonra 1 dk gecikmeli kadromu almadi bu hafta kadromu bu sekilde yapamamis oldum .olan bana oldu iste .benim kadromun esas alinmasini istiyorum bu da oy birligine sunulsun lutfen kadromu yaziyorum benim zaten lig tv birincisi olma sansim yok bu kadromun esas alinmasini rica ediyorum sonucta benim almanya dan katildigimi saat farkinin farkli oldugunun dikkate alinmasini sayin bffk uyelerinden rica ediyorum hemen tikliyorum kadromu size ivankov-- omer erdogan santos muhammet hanifi--kaptan alex ,keita, volkan sen, simpson- vittek turgay makukula yedekler mehmet nas rothen cesar souza
lutfen dikkate alin kadromu dakikalalr kaybettigim maili attigim saatdende belli .

benim icin onemli oylamaya sunun lutfen almanya da saat 18 04 de yaptim kadromu ama kabul etmedi mac saat 20 00 yaziyordu tv de ona aldandim ama aradaki 1 saat farki unuttum benim hatam ama oylamaya sunun lutfen

Engin Gürses dedi ki...

önce şaka mı yapıyorsun demiştim ama galiba doğru söylüyorsun :

Abi şimdi bu senin hatandan kaynaklanan bir problem. Dolayısıyla buna yapılacak bir şey yok.

Bizim konuştuğumuz farklı bir konu ...

Engin Gürses dedi ki...

ydu . yani burada ele alınan oylama bir istisna uygulaması üzerine alınmış bir karardı.

Engin Gürses dedi ki...

telefonda da konuştuk oylamaya sun diyorsun ama bu işin sonu olmayacak böyle ...

Engin Gürses dedi ki...

arkadaşlar bu hafta çok karışık geçti bu mevzulardan dolayı ben şahsi olarak sizden rica edeceğim Bülent'in kadrosunu yazdığı gibi esas alalım bu hafta.

Bundan sonra bu tip mevzularla alakalı kesin kati kanaatlere vararak siteye yazarız ve hiç bu tip olaylara mahal vermeyiz bir daha.

Bu hafta sonrası bir milat olur.

Sizin de izninizle biraz da insiyatif kullanarak, Bülent'in güncelleyemediği kadrosunun bu hafta esas alınacağını duyuruyorum...

Barış AKDEMİR dedi ki...

bencede bülentin kadrosun esas alınsın bir kereye mahsus olarak olarak engin bende seni arıycaktım bu konu için..

braunschweig dedi ki...

Eyvallah arkadaslar