Recent Posts

16 Mart 2010 Salı

Fantezi Tutkusu


Fantezi Futbolun aklımın ucuna dahi gelmeyen bir şekilde hayatımın baş köşesine kurulmasından beri internete , futbola ve haftasonu etkinliklerine bakışım bir hayli değişti . Benim için eskiden internete girmek demek forumlar , facebook , msn ve benzeri iletişim gereçleriyle sınırlı kalırken artık Eskişehirspor'un Kırmızı Şimşekler taraftar sitesindeki öngörülere göz gezdirmeden duramıyorum . Elimde değil Bursaspor'un Özlüce Tesisleri'ndeki günlük antreman programlarını okumadan duramıyorum . Futbolumuz kötü , Avrupa'ya yetişmemiz mümkün değil ancak Franck Lampard'ı kadroma alamıyorsam takibe ne gerek var ? Evra'nın afra tafraları kendine , yeter ki İbrahim Öztürk sarı kart görmesin , fair-play gitmesin ! Dünya Kupası bile şimdiden gözümde büyüyor , bitsin ki bir an önce bizim lig başlasın istiyorum . Haftasonları 5 maç var , dördü televizyonda biri bizim evde kız arkadaşımla . Mücadele dolu , ağız münakaşası tadında , bol faullü , gergin ve kırmızı kartlarla . Dördünü de seyrediyorum diye ne dışarıya çıkıyoruz ne kahvaltı planları yapıyoruz . Hele bir de Kasımpaşa maçı olmaya görsün ! Arabada müzik dinleyerek boğazda gezintiye çıkmayalı çok oldu . En son İstinye'de sahilde gezerken fonda Reksan Reklam'ın sunduğu Bucaspor - Karabük maçı vardı . Bir de asabiyet kokan bir surat ifadesi . Sonrasında ise karşınızda sabırları zorlayan bir fantezi futbol gazisi ...

Hangi insan Bursa'ya gidişini Batalla'ya kitlenmeye bağlayabilir ? Nasıl biri Pazar öğlen vaktinde radyodan dinlediği maçta Mehmet Çakır'ın kaçırdığı penaltıdan arkadaşını kaleci konusunda uyarabilir ? Kim , hangi amaçla başka bir takımın kombinesini alabilir , soğuktan çift çorap ve içlik giyip Olimpiyat Stadı'nda donarak bir maça şahit olabilir ? Hangi insan evladı Santraya Doğru programını izlemek için Perşembe akşamları eve kapanabilir ? Nasıl bir zihniyet kendi takımının yediği gole görece olarak üzülmeyebilir ? Nasıl , kim , niçin , neden ve leddalin amin !

Sorular uzar gider , fantezi futbol devam eder . Bir kaydet tuşu kadar ömrümüz var ve 8-9 maçlık keyfimiz . Bırakın o da bize kalsın , varsın Alanzinho çatala taksın , Keita kaderini yaşasın , Tita Tanita Tikaram gibi slalom yapsın ve bu çocuklar da puan kazansın . Nedir yani hırsızlık mı yapalım , karı mı satalım , adam mı vuralım ?

7 yorum:

Barış Akdemir dedi ki...

Sezonun postuna aday olur bu post.
t2 yi gözlerinden öpüyorum.
TURKCELL SÜPER LİG HİÇ BİTMESİN.

Adsız dedi ki...

TUNÇ YAZI 10 NUMARA TEBRİK EDERİM.ERAY SEN DE BANA BU ZEHİRİ VERDİĞİN İÇİN SENİ DE TEVKİF EDERİM.

GEÇEN HAFTA HANIMLA BAKIRKÖY UYUM MARKETTEYİZ.BEN KULAKLIKLA MAÇ DİNLEMEYE ÇALIŞIYORUM FAKAT BODRUM KAT OLDUĞU İÇİN HİÇ BİR YERDE RADYO ÇEKMİYOR. BÜTÜN MARKETİ ADIM ADIM DOLAŞTIM VE EN SONUNDA DARDANEL TON BALIKLARININ BULUNDUĞU REYONA YÜZÜNÜ DÖNÜP YAPIŞIK ŞEKİLDE DURUNCA RADYO YAYINI ALDIĞINI KEŞFETTİM.YAKLAŞIK 35 DAKİKA O POZİSYONDA KALDIM.ÇOCUK BİLE SORMUŞ BABAM NAPIYOR DİYE...BEN DE BİLMİYORUM NE YAPTIĞIMI. BİLEN VAR MI?

SERDAR

eray dedi ki...

Bu konuyla alaklaı bir post ben yazacaktım ki Tunç çoook daha güzelini yazmış...

Ben bir ek yapmak isterim...

İnsanlar çoğunlukla hayatın 2 yanını yaşarlar...Geçmiş ve gelecek.Dün ne yapmıştım yarın ne yapacağım,Akşama ne yesek nereye gitsek,çocuğun okul durumu ne olacak,başka bir iştemi çalıssaydım,Bu sene şampiyon olurmuyuz gibi gibi daha bir ton örnek...
Fantezi Futbolda ise sadece anı yaşamak var...Dikkat edin anı yaşamak... sadece ve sadece o anı... 90 dakikalar toplamı... gol asist kartlar. o asistmi bu değilmi vb. ve anı yaşamanın vazgeçilmez mutluluğu yada mutsuzluğu...
Carpediem hayat anlayışına uzağım...Ancak o anı yaşamak mutluluğu panikliği çok güzel haz...Ailelerimizi ,ihmal etemmek kaydıyla.Bizim anımız özümüz sebebimiz ailelerimizdir.


yazın çok güzel Tunç,Kışınıda biliriz ...
esen falan kal

Engin Gürses dedi ki...

amma seviyorsunuz şu oyunu ?
İddia gibi bir şey mi bu ???

Engin Gürses dedi ki...

ha ha Serdar abinin hikaye de iyiymiş !!!

Tunç Bozacılar dedi ki...

''yazın çok güzel Tunç,Kışınıda biliriz ...''

- DA ayrı yazılacak Eray Ağabey ... Lütfen !

eray dedi ki...

ben kışınıdamı yazmışım pardon ç olacaktı

(çok kötü oldu pardon ya silmiycem banane)