Recent Posts

8 Nisan 2010 Perşembe

Gelmeyen Mutluluk ...


Tarih : 29 Eylül 2009
Konu : Tunç Bozacılar’ın Performansı

Konferans Görüşme : Serdar Odabaş - Eray Tayyar – Tunç Bozacılar


Eray Tayyar : Devrik ne haber ?
Tunç Bozacılar : Eyvallah Eray Abi senden ne haber ?
Eray Tayyar : İyi n’olsun . Bu konuşmamızı da yazacak mısın sitede ?
Tunç Bozacılar : Abi seninle her konuşmamız bir yazı konusudur sitede …
Eray Tayyar : Ahahahaha ... Senin yazına Serdar Odabaş yorum yazdı gördün mü ?
Tunç Bozacılar : Gördüm abi , yanlış atmış ilk önce ama , yazıma yorum yaparken görmek gururlandırdı beni . İlk defa yazdı yorum herhalde ?
Eray Tayyar : Evet . Yazabiliyormuş . Büyük harflerle yazmış ilkokula mı gidiyorsun dedim ama ...
Tunç Bozacılar : Olsun abi yazması yeter .
Eray Tayyar : Bak yanımda , seni dinliyor konferanstan .
Tunç Bozacılar : Serdar Abi ne haber , nasılsın ?
Serdar Odabaş : Tunç eyvallah , sağol , kötü durumdasın bakıyorum .
Tunç Bozacılar : Öyle be abi . Ne yapsam olmuyor . Bir türlü beceremiyorum bu işi .
Serdar Odabaş : Bir - iki tüyo vereyim istersen sana . Sen beceremiyorsun bu işi . Makakula’yı al kaptan yap (Bandanalı Colman yaktın beni) . 2 tane çakacak bu hafta Eskişehir’e (Bir tane çaktı) . Beşiktaş gol yemez , defansını al (Yemedi) . Bu konuşma senin için bir dönüm noktası olsun .
Tunç Bozacılar : Vallahi o duruma geldim . Ne yapacağımı bilemiyorum abicim .
Serdar Odabaş : Diyorum bir teklif sunayım sana . Biliyorsun fazlayız , 28 kişiyiz . İlk 10’dan sonrasını atsak hani , 12. sıradaymış BFFK . Daha iyi olmaz mı , yukarılara çıksak biraz daha ?
Tunç Bozacılar : Vay be ... Ne hallere düşmüşüz . Abi bak söyleyeyim sana . 5 hafta ver bana . Eğer aynı durumda olmazsak sorarım ben sana , yazarım siteye bu yazıyı da ?
Serdar Odabaş : Yaz , yaz . Biz buradayız , yerimiz belli yurdumuz belli . Bu işi bilmeyenler oynamasın diyorum . Daha ne diyeyim …
Tunç Bozacılar :
Serdar Abi inşallah bu konuştuklarımızı yazmak nasip olur sitede , işte o zaman çok güleceğiz söyleyeyim ..
Serdar Odabaş : Hadi bakalım hep beraber göreceğiz ...

2 yorum:

Barış Akdemir dedi ki...

yavrum serdar abim kıs kıs gülüyordur şimdi :)))

eray dedi ki...

helal tunç sana harfiyen yazmışsın...

serdar bunu okuyamaz... yine nem kapmış biryerlerden kibarcık ,hasta... daha takımını yapmadı düşün