Recent Posts

6 Temmuz 2010 Salı

Lig Tv'den Bir İlk


Lig Tv Fantezi Futbol oyunu ; oyuncu değerlerindeki hatalarla başladığı yayın hayatı boyunca (2 sene) güncelleme eksiklikleri , puanlama yanlışları ve ödül konusundaki tutarsızlıkları ile zirve yaptı . Oyunda olmayan adama verilen asistlere , kart görmeyen adamı cezalı pozisyonunda işaretlemelere , gol yiyen takıma tam puan vermelere , maç başladıktan sonra kapanan güncellemelere ve şans ile açıklayabildiğimiz haftalık birincilere ödül verirken emek ile nitelendirdiğimiz sezon sonu birincisini es geçmelere alışmıştık . Alışmadığımız ise yukarıdaki başlık oldu ; Fanteziciler Dikkat !

Nasıl yani ? Bunca yıl bizlere kan kusturan , oyundan soğutan ve iki ile ikiyi toplamaktan aciz olan bu ekip kendi sitesinden ve anasayfadan bir bilgi mi paylaşacaktı son iki senedir ihmal ettiği kişilere ? Birşeyler mi diyecekti bu ülkede oynanan her Fantezi Futbol oyununu takip eden , kendini dahil eden ve bu oyuna gönlünü veren bizlere ? Vallahi de öyle oldu . Günlerdir aklımdan çıkmayan ''bakalım yarı finalde ne yapacaklar'' sorusu sonunda cevabını buldu . Sağolsun zahmet etmişler , kurallar bölümünde bir türlü bulamadığımız 4 oyuncu sınırı ile ilgili kuralı bizimle paylaşmayı akıl etmişler . Ehh buna da şükür , kimse onlardan McDonald's Fantasy Football olmalarını beklemiyor ama biraz da adam yerine konulmak istiyor hani . Lig Tv bu ; eksiğine gediğine hatasına yanlışına günahına sevabına rağmen sevda yolundaki araç işte . İyimserim ben yine de . Kimbilir belki de 10 sene sonra bu yazıları okuduğumuzda oturup güleceğiz ; aynı Uzay Yolu dizisindeki açılır kapanır kapıları yıllar sonra sokağımdaki markette gördükten sonra güldüğüm gibi ...

2 yorum:

Engin Gürses dedi ki...

anasayfaya yazmışlar !!!
ne fayda ???

önemlı olan fazntezı futbol lınkıne tıkladıktan sonra böyle bır şey yazmaları ıdı.

şahsen ben görmedım bu uyarı yazısını. barışla konuştuğumda saat 19.00da o da görmemıştı , hatta nasıl yapacaklar acaba dıye konuştuk.

ben bugünü ayrı , yarını ayrı hesaplayacaklar dıye düşünmüştüm.

ben her ıhtımale karşı otomatık tamamlayı yarın kı maçtan yaptım ama bu ıbareyı görmüş olsam uruguaylı oyuncuları ılk 11'e değıl, yedeğe koyardım dırek. 4 uruguaylı alacağıma 2 uruguaylı alırdım.

ana sayfaya koymuşlar fantezıcıler dıkkat dıye. komık ya gerçekten. lıg tv den alt yazıda geçebılırlerdı aslında (!) gereklı olan platforma bu yazıyı koymayıp daha başka alakasız nerelere koyabılırız dıye bıraz daha kafa patlatsalar bıraz daha yaratıcı (!) çözümler bulabılırlerdı.

yanı faydalı bır ış yapmış falan değıller bence ...

Engin Gürses dedi ki...

olm koçero sen de şu postu bıraz erken yazsana yav.

kaçta açtın postu? 20.31'de mı :)))