Recent Posts

6 Kasım 2009 Cuma

Ne Yardan Geçerim Ne De Eray Tayyardan (Eray Tayyar'ı Tek Geçerim O Ayrı) ...


Tunç Bozacılar : Eray Abi samimiyeti esas alıp başlıyoruz röportaja , olur mu ?

Eray Tayyar : Tamam gülüm ...

Tunç Bozacılar : Abi , Fantezi Futbola nasıl başladın ?

Eray Tayyar : Tunçcuğum sen hevesli hevesli anlatmadan önce ben üyeydim LigTv Fantezi Futbola . Ancak ya bir kere ya da 2 kere kadro kurmuşluğum vardı . Sonra senin sayende , zaten hobimiz olan romantik futbol sevdalılarına hoş bir uğraşı oldu bu oyun . Maç seyretme zevkim değişti ve bu zevki yaklaşık 20-25 kişiye daha yaydım ki onlar da fena kapıldılar .

Tunç Bozacılar : Yayılmacı politika yani , eyvallah . Katıldığın ilk sene başarılı sayılabilecek bir netice aldın ; oyunumuzda 5.lik , Türkiye'de ise 47.lik . Nasıl bir sezondu sana göre bizimle paylaşır mısın ?

Eray Tayyar : İlk sezonun başlarında çok heyecanlıydım ve çok duygusal oynuyordum . Devamlı Fenerbahçe'den adam alıyordum . Geçen sezon Fenerbahçe'nin durumu malumunuz . Sonra sonra oyun idrakı oluştu ve ona göre kadrolar yapmaya başladım . İlk kurduğum kadroya tam 45 dakikamı ayırmıştım . Gökhan Gönül'ü alıcam defansa sol bek tarafına atıyor. hay Allahım sağ beke almaya çalışıyorum üstüne tıklıyorum , çıkarıp tekrar deniyorum yok olmuyor .

Tunç Bozacılar : Ne cahilmişsin be abi sende . Neyse bu sene neden olmadı , olamadı ? Hedeflerinden bahseder misin bu seneye dair ?

Eray Tayyar : Bu sene olmayan hiçbirşey yok (soru resmen güdümlü) . Ben geçen sezonda bu haftalar yine bu sıralardaydım . Sene sonu 47. bitirdim genel ligi . Bu sene de sonradan açılıcağım . İnanıyorum .

Tunç Bozacılar : Selçuk İnan :) Kaptan tercihlerini ara sıra defanstaki oyunculardan seçmendeki sebep nedir ? Andre Santos ve Sivok hakkında neler düşünüyorsun ? Sivok'u tekrar kaptan yapar mısın ?

Eray Tayyar : BFFK'da efsane kaptan seçme olayına katkısından dolayı (-8) Sivok'un yeri bende ayrıdır . Orta saha oynayıp sistemde defans gözüken adamlar her zaman herkes için caziptir . Geçen sezon Turgay Bahadır'ı almayanı dövüyorlardı mesela . Bu sene kaç kişi almış bakalım . Defans adamının attığı goller puan olarak daha avantajlı . Şu kaptan seçme olayı ise bu sene çok garip . Geçen sezon iş yapmayan tek adamım kaptanım olurdu . Bu sezon kaptanlarım hep çift hanelerde ama seçtiğim diğer adamlar beni yaktı . Geçen sezon bir hafta kaptandan 4 puan aldığım halde genel puanım 85 idi . Bu bir örnek . Bu sene Santosun çok ekmeğini yedim canım hakkını verelim şimdi .

Tunç Bozacılar : Röportaj harlandı , can alıcı sorulara geçelim bari . Abi Türkiye 1.si olmak istiyor musun ? Sence herkes Türkiye 1.si olabilir mi ? Her hangi bir platform , müsabaka veya branşta hiç Türkiye 1.si arkadaşın var mı ?

Eray Tayyar : (Bu soruyu sonlarda bekliyordum , kapanışı bir golle yapmak istersin sanmıştım , önden atayım farka giderim sorusu bu) Kardeşim seninle geçen sezon ne kadar gururlandık yakinen biliyorsun . Kendim kazanmışcasına sevindim . Herkese bu oyunu anlatırken geçen sezon Türkiye 1.si benim arkadaşım , kardeşim diyorum göğsüm kabararak . Hatta kıstassın . Geçen sezon 1.siyle aramda şu kadar fark var gibi .

Tunç Bozacılar : Ağlatacaksın beni abi . Yapma böyle ! Duygulandım vallahi . Ben de senin gönlünü alayım sevdiklerinden sorayım .

Eray Tayyar : Ağlama dıbık .

Tunç Bozacılar : Fantezi Futbolda Fenerbahçe ... Tekrar üstüne basarak söylüyorum ; ''Fantezi Futbolda'' Fenerbahçe senin için ne ifade ediyor ?

Eray Tayyar : Sağı solu belli olmayan bir takım , deplasmanlarda yakıyor , Kadıköy'de 4 adamı da güvenerek alıyorum . Rotasyon Daum'un sevmediği bir olgu . Bu sebeple sakat ya da cezalı dışında onbiri en sağlam takım Fenerbahçe . Bir de gönül takımım biliyorsun . Elim adam alırken duygusalca bakıyorum olaya .

Tunç Bozacılar : Kadro mevzusuna girelim . Salı sallanır biliyorsun , peki niye kadrolarını Salı gününden kuruyorsun ?

Eray Tayyar : Ya bu sezon o iş Çarşamba'ya kaydı ama sistemden kaynaklanan bir sorun bu . Salı yaptığım takımlara Cuma'ya kadar bakmam . Cuma son bir genel kontrol , sakat-cezalı durumlarına göre birkaç ufak değişiklik yaparım . Hani vardır ya ''Aklına ilk gelen şey doğrudur''. Benimki de o hesap. Bu hafta (12.hafta)kadromu Salı'dan yaptım ve değiştirmiyeceğim . Son 4 haftadır değiştirerek yaklaşık 50-60 puan kaybettim .

Tunç Bozacılar : (Bir de bana geveze diyordu , maşallah) Peki siteye yazı yazmak nasıl bir duygu ? Yazılarını ve yorumlarını beğendiğini birileri var mı abi ?

Eray Tayyar : Yazmak büyük bir zevk ama ne yazıkki beklenen ilgi çok az . Maç saatleri oluşan yoğunluk sözkonusu . Hafta içi tüm postlarda maç günü kadar olmasa da en azından %25 katılım olmalı . Paylaştıkça tutku olan bir uğraş . Tunç ve Engin ikilisini yazı ve yorumlarda tek geçerim . Ayrıca Barış Akdemir siteye verdiği büyük mesai ile takdiri hak ediyor .

Tunç Bozacılar : Barış ne yapıyorki abi ? Ne zaman arasam ya iddaa bayiinde ya da senin yanında geyikte ! Söyle de bir-iki yazı yazsın siteye mesaici :)

Eray Tayyar : Yahu ne istersin adamdan . Siteye hiç uğramayan bu kadar üye varken Barış her daim faaldir , yapma hakkını yeme çocuğun .

Tunç Bozacılar : Yemedim de neyse ... Bffk ve Fantezi Futbol hayatının ne kadarını kaplıyor ? Sonuçta evli ve çocuklusun Al Bundy gibi . Haddinden fazla önem verdiğini düşündüğün zamanlar oluyor mu fantezi futbola ?

Eray Tayyar : Evimi asla hiçbirşey için ihmal etmem . Bunu en çok sen bilirsin Tunç .

Tunç Bozacılar : Ay nov !

Eray Tayyar : Eşimde futbolla gayet alakalı olduğu için maç konusunda hiçbir sorunum yok . Hatta kendisi de Fantezi Futbol kovalayan bir kişiliktir ve puan sıralamasında benden öndedir .

Tunç Bozacılar : Helal Ebru Ablama . Seneye belki kardeşlerden sonra aileler de yarışır burada ne dersin ?

Eray Tayyar : İnşallah yahu . Seneye kardeşimi Giray'ı da aldıracğımburaya zaten .

Tunç Bozacılar : Ben de mahalleden adam toplayayım bari , bu ne ya ! Allah allah ... Al o zaman ; sence insan ; aynı evi paylaşıp aynı yastığa baş koyduğu , çocuğunun anası olduğu 10 senelik eşine internetten Fantezi Futbol davetiyesi yollar mı ?

Eray Tayyar : (5 Dakika gülme molası bir sigara yaktım , seni aradım , çok güldüm , çok güldük ve öbür soruya geçtim hoooop)

Tunç Bozacılar : Başka sitelerden de oynuyor musun Fantezi Futbol ? Oynuyorsan o sitelerdeki durumun ne alemde ?

Eray Tayyar : Evet . Ntv ve Sporx sitelerinden de oynuyorum . Ntv'de son 3 hafta takım yapamadım ama Sporx'de kurduğumuz ligde 1.yim .

Tunç Bozacılar : Fantezi Futbol zehirini bulaştırdığın (eşin dahil) kişileri say desem ?

Eray Tayyar : Ebru , Barış Akdemir , Serdar , Seha abi , Göksel abi , Şükrü abi . İş yerinden 8 kişi ve Gümrükten yaklaşık 13 kişi .

Tunç Bozacılar : Yuh ! Neyse ; Allah bağışlasın Ömer adında güzel bir erkek evlat sahibisin . Şimdiden onu geleceğin Fantezi Futbol 1.si olarak yetiştiriyor musun ?

Eray Tayyar : Sen elinden tutarsan neden olmasın amcası .

Tunç Bozacılar : Annesi Ebru Ablaya biraz çeksin yeter :) Kadro kurma sürecini anlatır mısın ve yararlandığın kaynaklar gizli değilse bizlere söyler misin ?

Eray Tayyar : Ya tamamen kişisel bilgilerle . Bunca senedir hobimiz demiştim . Daha iddaa yokken spor toto alışkanlığı vardı . Sonraki senelerde İddaa geldi . Yani kazanacak takım , kesin yenilecek takım ayrımı . Daha sonra gol yemeyecek defans , sonrası yenecek takımlardan ortasaha ve forvet vs.vs gibi herkesin yaptığı tahminler işte . Kadro yapıldıktan sonra sakat cezalı durumları . Bak geçen sezon 34 hafta bu sezon 11 hafta . Her hafta kadromu kurdum , 45 haftada 0 çeken adamım ya 4'tür ya 5 . Eksi çeken adamım çok oldu ama oynayıp çektiler en azından . Şanssızlık işte (Ulennn Sivok!) .

Tunç Bozacılar : Ligimizde Ankaraspor'un küme düşmesi ve Fenerbahçe ile Galatasaray dışında güçlü bir takımın yer almayışı Fantezi Futbolu etkiledi mi sence ?

Eray Tayyar : Hem de çok . Bu konuda seninle hemfikiriz . Bu hafta (12.hafta) mesela Fenerbahçe Bay ve takım sayısı 16 . Zaten 20 adam etrafında dönülen bu sistemde süpriz yaratma şansın bayağı azaldı . Bu sezon oyuna başlayanlar ne demek istediğimizi anlayamamış olabilirler . Önümüzdeki sezon onlar da anlarlar inşallah .

Tunç Bozacılar : İnşallah . Bu sene oyundaki rakiplerin hakkında ne düşünüyorsun ? Bu sene seni zorlayacak olanları , sene sonunda zirvede yer alacağını düşündüğün ilk 5'i ve şu an itiberiyle süpriz yaptığına inandığın birilerini söyler misin ?

Eray Tayyar : En büyük süpriz Serdar Odabaş'tan . Halen inanamıyorum onun zirvede benim altında olmama . Sezon sonu bu böyle olmayacak illaki biliyorum . Rakipler belli zaten ; Engin , sen , Bartans , Barış , Erdem , Serdar (ya Serdar'ı rakip olarak yazdığıma bile inanamıyorum) .

Tunç Bozacılar : Serdar Abi'den ne istiyorsun abi ? Nesi var ki , hayrola !

Eray Tayyar : İdolü İvedik olan adama geçilmek , hergün bu adamı görmek ve ''ilk 5 kalsın diğer kişileri oyundan çıkaralım ortalamamız yükselsin'' diyen bir kişilik . Geçen sezon yerlerdeydi . Bu sezon onunla yer değiştirdik . Onunla iddamız şu ''sezon sonu ben ona 50 puan fark atıcam'' yani 50 handikap verdim .

Tunç Bozacılar : 50 biraz zor gibi . Freezone ne demektir ? Neden takımına bu ismi vermektesin ?

Eray Tayyar : A.H.L. Serbest Bölgesinde ofisim olduğundan ve daimi burada olduğumdan ; FREEZONE .

Tunç Bozacılar : İddaa seviyorsun bildiğim kadarıyla . Sene sonunda 8/8 görebilecek miyiz senden ?

Eray Tayyar : Sene sonuna kadar 3-4 kere göreceksin desem ve benim kuponları sistem oynasanda kazansan desem ?

Tunç Bozacılar : Bu da planlarım dahilinde . Sana bir sual ; Bir kardeşine sorsan ; ''Mehmet Topuz oynuyor mu?'' diye , karşılığında ''Hayır'' cevabını alsan . Bu cevap neticesinde kadrondan çıkarsan . Ancak o hafta malum şahsiyet oynayıp 1 gol 1 asist yapsa ve sonuçlar açıklandığında ''Mehmet Topuz oynuyor mu?'' diye sorduğun kardeşininin takımında Mehmet Topuz'u görsen , ne hissedersin ?

Eray Tayyar : Ağır küfür etmiştim , sen de biliyorsun . Siz 2 dıbık (Tunç-Barış) bana bunu reva görmüştünüz . Geçen sezonun ilk yarısının son maçıydı o olay . İlk 3'e sofra beleşti ve ben 4.olmuştum . Siz ikiniz bana sofra kuracaksınız (Ulen daha önce niye aklıma gelmedi ki bu?) . Yer ve tarih belirleyin beni çağırın . Organize olun .

Tunç Bozacılar : Abi benim ne suçum var ? Sen sordun oynuyor mu Mehmet Topuz Cuma sabahı , ben de zor oynaması dedim . Ama ben aldım demiştim riske girdim diye de hatırlatmıştım . Sonra akşam kadroya girdi . Buradaki asıl suçlu Barış Akdemir bence , sofra yapsın bize (Ulen daha önce niye aklıma gelmediki bu?)

Eray Tayyar : Ben anlamam ağalar. Aranızda paylaşın bu durumu . Sonuçta risk misk sen oynamayacak adamı kadronda tuıtmazsın dıbık . Sinirlendim yine !

Tunç Bozacılar : Ulan yine suçlu biz olduk iyi mi ! Geçen sezon yarışmasının ödül törenini bu aralar yapmayı planlıyoruz . Kura yöntemiyle hediyeleri belirleyeceğiz . Bir tanesini de sen alacaksın . Özellikle gözüne kestirdiğin , bu benim olmalı dediğin bir hediye var mı ?

Eray Tayyar : Ya ben geçen sezon ödülleri neydi unuttum . Ama forma olabilir sanırım .

Tunç Bozacılar : Yaşlanma belirtileri tabi ... Bana bu oyundaki arkadaşlarını tek kelime ile anlatır mısın ?

Eray Tayyar : Sensin yaşlı lan ! Sarıgöllü Serdar Odabaş : Kör . Bartans Barış Tanrıkulu : Süpriz . Fenerbahçemspor Barış Akdemir : Heyecanlı . Fc Şırnakspor Erdem Ergenç : Yeni düşman . Tatminkar Mahmut Aras : Tatmin . Seckin United Seçkin Köksal : Süprizci . Ters Manyel Tunç Bozacılar : Virtüöz . Chickener Gokhan Tavukcu : GS . Hissi Kablel Vuku Engin Gürses : Yazıcı . Owenson Emre Ocakoğlu : Şifre ver takım yapsın . Sea United Seha Yeşildere : Abi . NewYork TurkiyemSpor Onur Ihtiyar : Gurbetçi . Bilginho Bilgin Gürses : Küçük Paşa . İsyankar Birol Sezgin : İsyan abidesi . Braunschweig Kadir Bülent Şener : Yazar isimli . Fc Önem Onem Neidik : Bjk . FC Dorbes Hasan Bünül : Dediği oluyor . Tanışamadığımız arkadaşlarımızla da tanışmak umuduyla .

Tunç Bozacılar : Bu oyunda asla almam dediğin bir oyuncu var mı ?

Eray Tayyar : Gökhan Zan ve Sabri ilk başta aklıma gelenler , çok isim yazıp da kendimi bağlamak istemem ama . Geçen sezon Kewell'ı hayatta almam diyordum ve almadım da . Ama bu sene almaya başladım . Geçen hafta kaptanımdı 20 puan indirdim . Böyle haftada 20 alsam , ayda 80 , senede 960 ... Ohhh Allah bereket versin .

Tunç Bozacılar : Röportajın sonlarına geliyoruz artık . Nasıldı şu ana kadar ?

Eray Tayyar : Zevkliydi . Kah güldük kah sinirlendik . Hayat bu değil mi zaten ? Hayat gibiydi (felsefi bitireyim dedim) .

Tunç Bozacılar : Pazar öğlenleri işin var mı ?

Eray Tayyar : Teklifin nedir?

Tunç Bozacılar : Recep Tayyip Erdoğan Stadı , Kasımpaşa maçları ?

Eray Tayyar : Bir mâni olmazsa geleceğim . Bu hafta dötümüz dondu . Her stad Kadıköy değil tabi , Şubat'ta t-shirtle seyret . Neyse ne ! Bu sene Kasımpaşa Semt aşkı için yaklaşık 10 maç gelirim sanırım . Gelemedim mi kombinemi gelecek arkadaşlara devrederim .

Tunç Bozacılar : Dıbık kime denir abi ?

Eray Tayyar : Sevdiğim ama kızdığım birilerine dediğim kızmacalı laf (ne demekse işte anlayan anladı) .

Tunç Bozacılar : Ebru Tayyar'ın seni devamlı geçmesi kompleks yaratıyor mu bünyende ?

Eray Tayyar : Şaka bir yana çok hoşuma gidiyor beni geçmesi . Sonuna kadar devam böyle ...

Tunç Bozacılar : Son olarak evinde internet bağlantısı olmayanlar için buradan bir çağrıda bulunmak ister misin ?

Eray Tayyar : Nasıl yani evinde interneti olmayanlar mı var aramızda ? Hangi çağda yaşıyoruz yaaa yuhh (Geçen hafta adsl bağlandı da bana , bana derken eve) !

Tunç Bozacılar : Bitti beaaaa (Ömer Üründül gibi dedim) ...

Eray Tayyar : Bitti beaaaa (Tunç Bozacılar gibi dedim) ...

14 yorum:

Tarık Uçur dedi ki...

Eray abi ve erdemi bu haftada geçicem...

Tarık Uçur dedi ki...

BURSASPOR: Ivankov, Ali Tandoğan, Ömer, Zapotocny, Mustafa Keçeli, Volkan, Ergiç, Hüseyin, Ozan, Batalla, Turgay
TEKNİK DİREKTÖR: Ertuğrul Sağlam

GENÇLERBİRLİĞİ: Serdar, Orhan, Radeljic, İlhan, Aykut, Burhan, Harbuzi, Kerem, Hurşit, Kahe, Sandro
TEKNİK DİREKTÖR: Thomas Doll

ligtvye göre ilk onbirler

Tarık Uçur dedi ki...

Serdar Aziz Sakat Sakatlığı devam eden Serdar, düz koşulara başladı.
Yenal Tuncer Sakat
Eren Albayrak Sakat
Muhammet Demir Sakat
Sercan Yıldırım Sakat Sakatlığı devam eden Sercan, düz koşulara başladı.

Tarık Uçur dedi ki...

Sinan Ayrancı Sakat Eklem faresi sakatlığı var. 6 ay oynamayacak. gençlerbirliği

Tarık Uçur dedi ki...

Taner Gülleri Sakat Diz kapağından sakat
Kenan Hasagic Sakat
İskender Alın Sakat
Okan Buruk Kırmızı Kart Cezalısı
Zeki Korkmaz Sakat Parmağından ve baldırından sakat. İlk yarıyı kapattı.
Ali Güzeldal Sakat
İbrahim Akın Kırmızı Kart Cezalısı

i.b.b.

Tarık Uçur dedi ki...

Gürhan Gürsoy Sakat
Fatih Ceylan Sakat
Şenol Can Kırmızı Kart Cezalısı
Volkan Altin Sakat İdmanda adalesinden sakatlandı

Antalyaspor

t2 dedi ki...

Yıllar sonra sakat ve cezalılar bölümünü güncelleyecek biri bulundu . Hiç bozma devam ama buraya değil aşağıya ...

Tarık Uçur dedi ki...

nasıl girecem.. söyleyin cuma sabahtan güncelleyeyim.

Adsız dedi ki...

ERAY benim için düşündeklerin gerçekten düşündürücü ben de düşündüm sana bir şiir yazmaya karar verdim.
eray senin o ....... ...........
sarı inek ..... .... ..... ......
ben de ... ......... ..... ..... .
kuzu zuzu .... ......... .....m.

SERDAR

Engin Gürses dedi ki...

Sevabına şu soruları bold yapın be. Gözüm koptu :(

Engin Gürses dedi ki...

dıbık mısın nesin ???

t2 dedi ki...

aziz misin nesin ?

Engin Gürses dedi ki...

Tunç bütün röportajı başlığa yazsaydın. Belki farklı bir şey olabilirdi (!)

Engin Gürses dedi ki...

ilginç olurdu ...