Recent Posts

29 Mart 2010 Pazartesi

Cuma - Pazartesi Tehlikesi

5 Mart tarihinde bir program yayınlandı federasyonun sitesinde .
26, 27. ve 28. haftalara ait fikstür .
İlk başlarda kendi takımım penceresinden bakarken
Aklımın bir köşesine takılmadan duramamıştı ;
İyi de neden Cuma - Pazartesi ?

Pazartesi akşamı maç
Salı açıklanan sonuçlar
Çarşamba güncelleme açılması
Perşembe kafadaki kadronun oluşması
Cuma güncelleme kapanması !
Tam tamına 3 gün sonraki maça dair tahmin yapmamız bekleniyor .
Ne sakatlardan haberimiz oluyor
Ne de antremandan notlar alabiliyoruz
Cumartesi sabahı sakatlanan oyuncu
Pazartesi oynar mı ?
Cuma günü iş telaşıyla kadrolar zamanında yetişir mi ?
Bunları düşünmeye başladım kendi kendime .
Hatta yazacaktım vazgeçtim .
Hep böyle olacak değildi ya ?

Bugün bir program daha yayınlandı aynı sitede .
29. ve 30. haftalara ait fikstür .
Yine Cuma - Pazartesi ikilemi .
Anket sağda .
Yorum sizin ...

4 yorum:

Engin Gürses dedi ki...

en kötü yanı neredeyse her gün bir maç olması ve bunun insanın sosyal hayatını baltalaması. atıyorum pazartesi sinemaya gideceksin maç var diye gidemiyorsun, cuma günü halısaha maçı yapacaksın maç var diye gidemiyorsun.

beni bağlamıyor ben her türlü gidiyorum ama maçı izleyememek de aslında dezavantaj yaratıyor fantezi futbol açısından...

Engin Gürses dedi ki...

cuma günü hafif sakatlığı olan bir oyuncuyu pazartesi maç varsa seçmek daha az risk taşıyor tabii. Oyuncuyu yetiştirmek için 3 günleri var.

Engin Gürses dedi ki...

bence 2 gün fantezi futbol ile geçsin 5 gün rahat edelim. benim fikrim budur. her gün fantezi futbol ile geçince çok zaman kaybı oluyor.

benim için aldığım haz ve keyif açısından hiç bir sıkılma ya da bunalma olmuyor haftada 4 gün maç olunca ama fazla zaman kaybı teşkil ediyor bu hadise.

ben maçların sadece cumartesi-pazar oynanması taraftarıyım...

braunschweig dedi ki...

bence bu kadar yogun mac ortami olmasi cok daha guzel . cunku hep fantazi futbolla bffk ile kaliyorum ben. bu sekilde bence daha zevkli.dusunsenize pazar son mac olup obur hafta cumartesi ilk mac olsaydi. kac kisi siteyi takip ederdi. kac kisi pazartesi sali ve carsambayi dolu gecirirdi?