Recent Posts

18 Mart 2010 Perşembe

Fantezi Futbol Terminolojisi


Terimbilim (terminoloji) , genel anlamda terimler ve onların kullanımıyla ilgili bir bilim dalıdır , ki bu terimler özgül (spesifik) metinlerde geçen (basit) sözcükler veya birleşik sözcükler şeklindedir . Buradan hareketle ve fantezisel bereketle bu oyun oldu olalı en çok kullanılan cümlelere şöyle bir göz atalım . Tanıdık çıkanlar varsa hafif gülümseyelim , aklımıza gelenleri yorumlara ekleyelim ...

Daha hiç bakmadım abi
Bu hafta çok zor
Kadromu Salı gününden yaptım
Bu hafta kadrom içime sindi
Naaaleetten
Son anda çıkardım
İlk kadromda vardı
Kaptanım oydu son dakikada değiştirdim
Kim sakat kim cezalı bilmiyorum
Bu hafta çok değişik bir kaptan seçtim
Sen de kimler var ?
Fantezi Futbol insanı mutsuz ediyor
Ben soğudum abi bu oyundan
Kadronu neden yazmıyorsun totem mi yapıyorsun ?
Fantezi Futbol ne , iddaa gibi birşey mi ?
Ulan ne şanslı adamsın
Ben almadım onu oynamaz diye
Almadım ya şimdi gol atar
O takımda penaltıyı kim atıyor ?
Bu hafta ilk maç hangi gün ?
O iş yapmaz oğlum
Sonuçlar açıklandı mı ?
Güncelleme devam ediyor
Ona asist vermezler
Bu sarı kart Fair-Play'imi yedi
İlkokul 1
Hep benim adamlarım kart görüyor
Gol tamam da asist kim ?
Kararsızım , kimi alıyım ?
Kamanan zenciymiş oğlum

4 yorum:

Engin Gürses dedi ki...

istersen bunun bir de resimli romanını koy. Ne lan burası HaydarDümenFanteziFutbol Oynuyor.Blogspot.com mu ???

Engin Gürses dedi ki...

"geçen" in terimsel karşılığı basit mi ???

eray dedi ki...

KİTLENDİM KAPTANINA

eray dedi ki...

Bloga baktınmı kanka