Recent Posts

27 Nisan 2010 Salı

31.Hafta Tahmin Sonuçları


Halbuki ne güzel de başlamıştı her şey, buğulu bir kış gününün sabahıydı birden telefon çaldı annemle ananem telefonda kaplıcalardayız hemen gelın iki üç gün kalın diyor. Evde hemen hareketlenme ... Birazcık düşündükten sonra ikimiz de kabul ediyoruz ve yola çıkıyoruz. Yol da her şey, çok güzel gidiyor, kardeşçe takılıyoruz maçları falan konuşuyoruz, muhabbet sohbet bir ara abim film kitabı almış ilk 100' den film bile soruyor, ben hemen Titanic Terminator diyorum başka da bişey demiyorum...

Vardıktan sonra oraya çok sıkılırız dıye düşünürken hemen tvye bir bakıyorum inanamıyorum lig tv tam karşımda duruyor. Evde kardeşçe huvvv huvvv diye sevindikten sonra başlıyoruz fantazi futbol için analizlere. Bütün hafta lig tvdeki bütün prpglamları izliyoruz aynı yemeklerı yıyoruz aynı suyu içiyoruz. Ve cuma günü gelıyor çatıyor kadrolarımız kurulmuş beklıyoruz maçı tam izliycez bir de ne göreyim abim tam benim kadromdaki Ernst gol atacakken ah kaçır, ah girme ukh falan dıye sesler cıkarıyor ne iş diye sormuyorum bile anlıyorum ki içten içe düşmanlığa başlamış bütün hafta evde bir düşman varmış da haberimiz yokmuş. Öbür gün Kasımpaşa'dan adam almışım klasık kırmızı kartı görüyor benım adam ve ben yatıyorken annem bır not getırıyor notta abım dıyor kı : "Geçmiş olsun Bilgin" he diyorum seni şimdi anladım şimdi tanıdım tamammm diyorum. Nerdeyse 5 adamızımız farklıyken bana 30 puandan fazla fark atıyor o hafta. Tamam dıyorum senı şimdi tanıdım ve düşmanlık başlıyor kardeş rahat ol. Ondan sonra onun kadrolarına bir başlıyorum kitlenmeye sonuç ortada zaten arkadaşlar. O zamandan beri abimin inanılmaz düşüşü tabiki de devam ediyor nerdeyse ödül alamayacak pozisyona getiriyorum onu Bilgin'in ahları Engin'i vah vah yapıyor.

Fantazi Futbolda bütün uğursuzluklarımı yaptım, tabii ki de sıra gelmişti Tahmin Yarışmasına. Bu hafta başardı abim onu da ve tam 8 tane maçtan sıfır sıfır sıfır bildi kimse inanamıyor şu an ama napalım sıfır bildi ya sıfır. oH Oh oH Oh oH OHHHHHHHH OHHHHH...

Abi benim ailem biraz tutucu olduğu için, çok tutucudur benim ailem. Türkiye'nin gelini olduğum için... Sıfır çekip sonuncu olduğum için ...


Barış 8/4 9.5 katı
Beşiktaş -Sivasspor 1
Denizlispor -Ankaragücü 0
Gençlerbirliği -Antalyaspor 1
Kayserispor- Manisaspor alt
Gaziantepspor -Büyükşehir Bld. üst
Kasımpaşa -Fenerbahçe 2
Galatasaray -Bursaspor 1
Eskişehirspor -Trabzonspor 10ç


Eray 8/3
Taner 8/2
Mahmut 8/2
Seçkin 8/2
Erdem 8/2
Birol 8/1
Bilgin 8/1
Serdar 8/1
Tibet 8/1

Engin 8/0 oran=0.7788898 katı
Beşiktaş -Sivasspor 1
Denizlispor -Ankaragücü 2
Gençlerbirliği -Antalyaspor 1
Kayserispor- Manisaspor 1
Gaziantepspor -Büyükşehir Bld. 1
Kasımpaşa -Fenerbahçe üst
Galatasaray -Bursaspor Üst
Eskişehirspor -Trabzonspor 02Ç

2 yorum:

Engin Gürses dedi ki...

sen şu son 3 haftada kötüler rekorları kıracaksın ... kendimi bıraktım artık, her şeyimle sana kitleniyorum ...

eray dedi ki...

0 çekenler seneye bffk da olmasın ...

bu ne ya