Recent Posts

14 Nisan 2010 Çarşamba

Meydan İlkokul 1'lerin ...


Üstteki kadro Gökhan Tavukçu'nun geçen haftaki kadrosu. Doğru Hafta, Doğru Oyuncu isimli postta onun geçen haftaki tercihlerini dolaylı yoldan nazara vermiştim. Önceki haftalarda hiç bir istatistiksel emaresi yokken Gökhan, kaptanı Sezer Öztürk'ten 12x2=24 ve İbrahim Akın'dan 11 puanı hanesine yazdırmıştı. Sezer Öztürk bir kaç kişinin daha kadrosunda yer alsa da İbrahim Akın sadece Gökhan'ın kadrosunda kendisine yer bulmuştu. Bir sonraki hafta içinse hadiseyi şöyle tasvir etmiştim ...

Ertesi hafta o yüksek puanı görenler hemen hücum eder zaten. Genel itibariyle ertesi hafta hayal kırıklığı olur. Usta FFci bir sonraki hafta kadrosuna almaz zaten sürpriz oyuncusunu. Meydanı İlkokul 1'lere bırakmak daha klas durur ...

Gerçekten öngördüğüm gibi hadise vuku buldu bu hafta. Gökhan Tavukçu bu hafta kadrosuna Sezer Öztürk ve İbrahim Akın'ın ikisini de almadı. Ve bu 2 oyuncu da bu haftaki maçlarda herhangi bir şey yapamayarak hayal kırıklığı oldu. Sezer Öztürk golü görmeden çıktığı için şanslı bir 5 puan aldı, İbrahim Akın ise 3 puanla iktifa etmek zorunda kaldı.

Bizim İlkokul 1 lakaplı kapışmacımız ise bu hafta fıtratının gereğini yerine getirdi tabii ki.Çok sevdiği Ertesi Hafta Kadroya Alma prensibini uygulayarak bir önceki hafta adını bile duymadığı Sezer Öztürk'ü ve sakatlanmasıyla beraber ismini cismini unuttuğu İbrahim Akın'ı bu hafta hemen kadrosuna koydu. Peki nasıl haftanın birincisi oldu orasını ben de çözemedim işte ??? Hele ben nasıl haftanın sonuncusu oldum onu hiç çözemedim :)

0 yorum: